Ramaneti langa BENDE BARNA  

Posted by Valentina

Într-o campanie ciudată ca structură, lipsită de substanţă, iar pe alocuri uşor penibibila, în care s-au spus lucruri aberante, s-au facut acuzaţii şi s-au scos din context o mulţime de informaţii, pentru a dezinforma şi, pe alocuri chiar pentru a crea panică printre cetăţeni, ramânem cu toţi în postura obişnuită de A ALEGE! 
În ceea ce mă priveşte, am plecat pe-o idee şi m-am trezit că... nu mai pot crede în ea. Am ramas, totuşi, consecventă unei singure opţiuni: Dr. BENDE BARNA. Este singura variantă care a rămas in picioare şi, pe undeva, mă bucur că se termină nebunia. 

Oricum ar fi, pentru mine, Dr. Bende rămâne un învingător, niciodată un învins!

Nu spun că adversarii săi nu sunt buni, sau că m-ar deranja pe mine, daca ar caştiga altcineva... Ci spun că, eu cred, ca Dr. Bende Barna ar fi cel mai bun primar. 
Am primit mesaje, în care mi se spunea să susţin pe unul, sau pe altul, pentru că şi eu voi avea nevoie de ei, etc. Dragii mei, eu nu mai am nevoie de nimeni! In ultimii sase ani, nici un primar din Hunedoara sau Deva, nu m-a chemat sa prezint un spectacol, sau sa le fac un serviciu contra-cost. Nici macar pe sotul meu care, fara lipsa de modestie, este un artist iubit de public si extrem de apreciat, nici macar el, nu a fost solicitat in aceste orase, sau in judetul din care facem parte amandoi. Asa ca... nu am nevoie de nici un primar! Se va dovedi si faptul ca nici in urmatorii patru ani, indiferent daca pe primar il va chema Bende, sau Arion, nu vom fi solicitati si nici apreciati in acest judet. Pentru ca trebuie sa se confirme cumva faptul ca "nimeni nu-i profet in tara lui". De aceea, nu sustin pe nimeni cu interese ascunse. Daca am spus cu cine votez si de ce, am facut-o sincer si fara intentii meschine. Cei ce-l sustin, batandu-se cu pumnu-n piept, in vazul lumii, sunt clienti si la ciolan. Asa ca, ma dezic de tot ce inseamna interes si va spun doar ceea ce cred, ce gandesc si ce-mi doresc: un primar in care sa pot avea incredere ca va face ceva bun pentru oraselul asta, atat de drag mie!
Dincolo de interesele pe care le invoca unii, mai am un amendament: daca voi avea nevoie, in viata asta, de Dl. Doctor, va fi in calitatea care l-a consacrat, niciodata din alt motiv. Asa ca, eu ii acord increderea mea si-mi doresc sa demonstreze celor care au spus verzi si uscate, ca BRAZII NU SE ingalbenesc VESTEJESC NICIODATA! BRAZII NU ROSESC si NU-SI APLEACA FRUNTEA!


E parerea mea... si atat!

This entry was posted on vineri, 8 iunie 2012 at 00:42 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu