Profetii electorale  

Posted by Valentina

Vreau sa va multumesc pentru mesaje, pentru aprecieri, pentru sustinere, dar si pentru injurii si amenintari. Le multumesc si celor din presa locala, care s-au gandit sa ma invite in emisiuni... nu stiu ce-am sa fac, mai am o saptamana la dispozitie, sa ma hotarasc! 
Inainte de a da curs provocarii voastre, de a da un pronostic, atat cat ma pricep, mi-as dori sa indrept o fapta pe care am savarsit-o mai de mult. Pentru ca... da! Xena, asa cum m-ati intitulat, sau Zavoranca de Hunedoara, oricum m-ati numi voi, eu stiu sa recunosc si cand gresesc! Am spus acum ceva timp, ca am gresit cand l-am sustinut VEHEMENT, timp de opt ani, pe Mircea Molot. Nu-l mai pot sustine, pentru ca am ajuns sa nu mai cred in cuvantul lui si in faptele sale, asa-zis bonome! Nu mai cred in el ca om si in nici un caz nu mai pot crede in el ca politician. Daca va castiga, aceste alegeri, spun din nou, cum am spus de fiecare data si s-a adeverit ca aveam dreptate, daca il vor vota pe Mircea Molot, HUNEDORENII ISI MERITA SOARTA!!! 
Dar sa revin la un aspect, pe care vreau sa-l indrept, pentru ca AICI, am afirmat anumite lucruri. N-am sters postarea, pentru ca nu vreau sa fiu nedreapta. Dar vreau sa fac un act de justitie proprie, pe care am sa o si explic.
Am afirmat atunci ca, Mircia Muntean nu va castiga alegerile, deoarece s-a aliat cu un partid care nu-l merita in echipa. Am stat si am analizat toate aspectele problemei si mi-am dat seama ca... eu n-aveam dreptate atunci, iar el n-avea alternativa, in situatia pe care o invocam eu! Eu am candidat ca independent si stiu ce inseamna asta: un independent nu are dreptul la oameni in sectiile de votare, nu are dreptul la mai nimic. Iar teama de fraudare a alegerilor, care exista ca pericol iminent, iti forteaza mana, ca politician, sa accepti compromisuri, sau variante care iti pot garanta ca, macar in parte, poti avea controlul legalitatii si corectitudinii votului. Imi cer scuze public, fata de MIRCIA MUNTEAN, pentru ca am dat cu piatra inainte sa inteleg ca este om politic, nu artist si, imi mai cer scuze pentru o asociere pe care o faceam atunci, fara sa stiu ca, YETI este, de fapt, omul lui Mircea Molot, iar dumneavoastra il puteti vedea in emisiunile de la Hunedoara Tv. 
Oricum, am sa va dau doar cateva motive pentru care va indemn si pe voi, sa-l votati pe MIRCIA MUNTEAN: 
1. Este un politician cu experienta, cu relatii si posibilitati multiple, pentru a-si duce promisiunile electorale la bun sfarsit.
2. Este un om politic, care poate avea o cariera de cel putin opt ani in administratia locala, dupa care poate pleca spre Bucuresti, sa ne reprezinte interesele, unde se da ora exacta in orice domeniu. La polul opus, se afla Mircea Molot, care nu mai poate suporta decat acest(eventual) mandat, ceea ce presupune ca si el e constient de sfarsitul carierei sale politice si... ce presupune asta? Va spun eu: bani multi pentru zile negre!
3. Despre Micia Muntean NU AM AUZIT NICIODATĂ ca ar avea amante, plasate strategic, prin intermediul cărora se derulează afaceri, sau se scurg bani.
4. Datorita notorietatii sale politice, "unii" au incercat sa-l doboare, uitand ca adevarata forta decizionala este a CELOR MULTI! A electoratului! Sta in mainile noastre, indreptarea unei situatii creata de putini, in defavoarea celor multi!
5. Judetul Hunedoara, merita un luptator, nu un jucator!
6. Eu inca mai sper ca, prin dreptatea facuta lui Mircia Muntean, sa li se faca dreptate tuturor celor "executati" pe nedrept si total nejustificat!
7. Prin castigul sau politic, castiga un judet intreg, prin curatarea intregii clase politice, pentru ca se vor dizolva toate increngaturile si "musuroaiele de capuse".

Astfel ca... DA! Eu cred cu toata fiinta mea ca, lumea stie toate aceste lucruri, ca va vota cu MIRCIA MUNTEAN si ca... da!  MIRCIA MUNTEAN  va fi PRESEDINTELE CONSILIULUI JUDETEAN, incepand cu 10 iunie

La Hunedoara, poate pentru simplul fapt ca este cel pe care-l voi vota eu, cred ca va castiga Bende Barna. Dar nu exclud nici varianta ca Viorel Arion sa fie castigatorul acestor alegeri. Oricum, sunt absolut convinsa ca, rezultatul va fi foarte strans. Insa, mi-as dori sa-l felicit pe NICOLAE SCHIAU, pentru o campanie frumoasa, eleganta si lipsita de mizerii! 

La Hateg, castigatorul acestor alegeri, preconizez ca va fi Nicolae Timis! Pentru el nu am nici o emotie si nici un dubiu! De ce? Pentru ca si eu si toti cetatenii Hategului, stim ce a facut Nicolae Timis, pentru ca nu are nevoie de imbogatiri peste noapte, pentru ca nu reprezinta interesele nimanui si nu s-a lasat ingenunchiat de nimeni si de nimic!
Ii urez succes si inca putina rabdare! Iar eu, daca am dreptate in profetiile mele, cred ca ma mut definitiv la Hateg, pentru ca niciunde nueste mai bine ca acolo!






La Deva, situatia e spinoasa rau! Sunt doua mari forte, care se vor bate pe viata si pe moarte: Dorin Gligor si Petru Marginean. Nu am ce sa va spun de rau, despre niciunul dintre ei. In mod cu totul firesc, v-as spune ca va castiga (la mustata) Petru Marginean. Dar... dar am un fel de feeling, pe care nu-l pot explica decat prin faptul ca incep sa fiu un fel de vizionar neinteles si... il vad castigator pe Florin Oancea. Ar fi o mare surpriza, nu? Daca stau sa ma gandesc, nici n-ar fi o idee rea. Oricum, daca nu ma inseala previziunile, Florin trebuie sa "dea o bere"! 

La Orastie, desi eu il sustin pe Radu Popa, din motivele mele personale, cred totusi ca, cel ce va castiga alegerile, va fi Lucian Heius.

Dupa cum am mai spus intr-o postare anterioara, cred ca la Baru Mare va castiga, fara probleme, Daniel Raducanu.

la Densus, tot fara probleme, va castiga Sorin Stefoni, iar in restul localitatilor, cu regret, nu stiu despre ce este vorba. 

Cam acestea sunt previziunile mele, sper sa si am dreptate 100%, cu riscul de a ma trasforma din Xena si Zavoranca de Hunedoara, intr-o Mama Omida-Electorala.

Stati sa vedeti ce previziuni am la alegerile generale!!!

FORZA MIRCIA!!!

This entry was posted on vineri, 1 iunie 2012 at 22:14 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Manole  

cam prea multe greseli de ortografie... oricum cu timis nu prea ai nimerit-o.Daca ai fi stat in Hateg ai fi vazut ca nu e asa roz cum "simti"

Cu respect
Manole

3 iunie 2012 la 00:56
Anonim  

Sunt uimit sa aflu ca tu nu ai auzit ca domnul Mircia Munteanu ar avea amante, nu mai conteaza, haida cu propaganda "Munteana". In Hunedoara, exact cum ai prezis Bende va lua coroana. Hunedorenii ar trebui sa stie mai bine decat sa fie cumparati cu proiecte fantastice, vorbe sau in unele cazuri o cana si un pix cu numele lu' "mustata" pe ele. PDL va pierde alegerile parlamentare si o sa fie copie xerorx perioada Hada cu ZERO sprijin de "sus". Parerea mea ce pot sa spun, dar din pacate la fel am spus si de Hada si am avut dreptate si mi-a parut tare rau de domnul Schiau care desi avea bete in roata, a invatit cat a putut de bine la ea, metaforic vorbind. De faptul ca toti fura si toti si-au facut averi impresionante la putere nu ma mai indoiesc, acum observ ca trebuie sa ma multumesc cu votatul unuia care SPER! ca va fura mai putin. Imi vine sa-l plang pe impuscatu' pt ca desi a fost un regim totalitar cretin si sever, multi cred ca l-au inteles total gresit si acum platim cu varf si indesat prostia cumulativa romana. S-ar rascoli in mormant daca nu l-ar tine plumbul pe loc, daca ar vedea ce a ajuns tara asta.

4 iunie 2012 la 12:42
Anonim  

Pupici. Vei ramane mereu o mare luptatoare. Te admir pentru asta. Esti o femeie deosebita! Te imbratisez cu drag!

6 iunie 2012 la 20:35

Trimiteți un comentariu