EXPLICATIE FINALA  

Posted by Valentina

Scrisoare catre sefu'

Am stat si am chibzuit mult, pana sa iau o decizie finala. Am cântărit fiecare plus si fiecare minus. Am tras linie si am adunat, iar rezultatul mi-a spus ca, cel mai bine este sa fiu corecta fata de mine!
Mi-as dori sa citiți personal si nu dupa hartii subliniate, copiate sau transcrise, tot ceea ce am sa spun. Pentru ca TOT ceea ce veti gasi aici, imi asum pana la ultima litera. Ceea ce veti citi, sau auzi din alte surse "bine intentionate", nu-mi mai apartine!
As vrea sa incep prin a va cita, in momente diferite ale vietii:
- "esti o femeie periculoasa"
- "tu pentru mine nu contezi"
- "ai gresit cand nu m-ai ascultat"
- "nu mai scrie pe blog"
Alte citate am sa vi le amintesc pe parcursul timpului, unele putand sa le dovedesc, altele nu... Dar, in sinea noastra, stim exact cat voi spune adevarul si cat nu! Plecand, insa, de la cele mentionate deja, am sa mai specific un lucru: am incercat sa va gasesc, am incercat sa evit si sa strivesc in mine un trecut care doare, pentru ca in mod inevitabil, voi lovi si in persoane dragi mie. Toate faptele mele, vor afecta, in egala masura, persoane vinovate, dar si nevinovate, care au avut nesansa sa fie implicate in diverse conjuncturi. Iar de lucru acesta m-am ferit, pe ele am incercat sa le protejez si, in general, n-am vrut sa fac rau nimanui. Dar m-am izbit de realitate... si mi-am pus intrebarea fireasca, daca nu cumva, tacerea mea imi face rau tocmai mie?!? 
Iar acum am sa incep cu inceputul: 4 ianuarie 2006! Din acest moment, viata mea s-a schimbat si a inceput cosmarul! 
Am sa va explic acum, de ce nu am tradat pe nimeni, de ce nu sunt o femeie periculoasa si de ce trebuia sa tineti aproape: in primul rand, n-am tradat, pentru ca singurul om care stia de discutia avuta intre patru ochi, a tacut pana in zi de azi. Nu sunt periculoasa, pentru ca, in fiecare zi din toți acesti ani, puteam si aveam suficiente motive, sa spun tot ce mi s-a intamplat. Iar eu am tacut si m-am "ingropat" pe mine, i-am lasat pe toti sa creada variantele voastre si m-am lasat marginalizata, tocmai pentru ca am crezut in omenie. Am sperat ca, intr-o buna zi, va veti trezi la realitate si veti indrepta lucrurile. In toti acesti aproape sapte ani, am sperat, zi de zi, sa recalculati timpul si evenimentele, sa va dati seama ca, undeva, s-a produs o greseala. Poate ca, intr-adevar, nu contez. Iar in acest caz, nimic din ceea ce voi spune, nu conteaza! 
Am trait cinci ani cumpliti, din care 3 am fost in IAD! Cand am revenit, cand mi-am castigat libertatea, n-am mai gasit nimic... Viata mea se transformase in ruine, pe care le-am cosmetizat in permanenta, ca lumea sa nu inteleaga prin ce trec. Dar ruinile sunt ale mele! Imperiile stralucitoare sunt ale voastre! Asa ca, incepand de astazi, am sa va spun tot ce n-am avut curajul si nici ocazia, sa va spun! Incepand de astazi, nu-mi mai este teama de nimic, pentru ca nu mai am nimic! Incepand de astazi, nu mai conteaza nici o amenintare, nici un santaj, nu mai conteaza nimic din ce mi s-ar mai putea intampla, pentru ca eu insami, m-am anihilat si... nu mai am absolut nimic de pierdut! 
De ce acum? 
Am sa fiu EXTREM de sincera! Pentru ca, daca nu o fac acum, n-ar mai avea nici un rost sa o fac vreo data. Langa domnia voastra, se afla persoane care, prin ceea ce reprezentati si prin faptul ca-i propulsati, le dati putere! Puterea de a distruge vieti!!! Iar eu, fiind printre cei pățiți, nu am cum sa mai tolerez asa ceva. Ideea e simpla: am sa ma opresc doar atunci cand acele persoane vor disparea definitiv din prejma dumneavoastra. 
Iar acum, am sa incerc sa explic un segment, doar un segment... Nu mai sper ca, in urma lecturarii postarii mele, sa reflectați. Pentru ca m-am convins pe pielea mea, cat de nedrepte sunt indreptarile... Nu astept nici macar sa vina si altii, in sprijinul celor ce le voi afirma... Ceea ce sper, este ca ALTII, implicati in viata cotidiana, sa se fereasca de fenomen, pana se va dizolva de la sine. 
Ieri, ati dat mana cu mine, spunandu-mi ca "nu sun pe numarul care trebuie"... Nici n-o mai fac! Daca un om vă caută, n-o face din curtoazie! Ci pentru ca are ceva de spus. Cel putin eu, n-am venit niciodată sa deranjez... In mod normal, un om corect, ar fi spus: hai sa vad ce vrea nebuna... 
Nebuna a venit in toamna lui 2011 si v-a intrebat: aveti nevoie de noi? Raspunsul a fost : DA!
Nebuna a revenit in primavara lui 2012 si v-a adus o oferta. S-a pus in discutie, chipurile, ramanand sa merg cu "ai mei". Am mai intrebat o data: aveti nevoie de noi? Raspuns: "sigur ca DA?" Ei bine...  
Ţeapă! 
"Ai mei" n-aveau nici o intentie sa le fiu alaturi!!! Doar m-au dus cu preșu'! 
Am avut alte propuneri, sunt oameni care imi stiu valoarea si imi pot face meseria oriunde, atata timp cat sunt apreciata. Dar eu... NU! MERG CU "AI MEI"!!! Care ai mei? Cei ce M-AU INTERZIS intr-un județ întreg? Cei ce ma vorbesc de rău peste tot? Cei care au determinat pe toata lumea sa creada ca sunt un om de nimic? Cei ce m-au facut curva? Cei ce ma ocolesc?
Dați-mi voie sa cred ca, n-am dovedit niciodata, nimanui ca sunt un om de nimic... Iar curva?!? Cred ca nu mi-am pierdut memoria si, inca mai stiu exact si cu cine m-am... culcat si unde si... mai presus de orice, cred ca pot si dovedi! Eu, pentru ca oricum am pierdut tot, imi pot permite luxul de a spune si dovedi tot. Altii... nu prea cred! 
Asa ca, sa recapitulam!
Acum cateva saptamani, cand mijea de campanie si de manifestari artistico-politice, am dat o raita prin teritoriu... Asa, sa vad daca e totul ok... Si, ce sa vezi? Lumea pare amabila, dar ma anunta cu distins regret ca... nu sunt binevenita, pentru ca "de la varf" li s-a transmis ca:" Valentina=NU"
Am mai discutat asta si... ati negat-o! Iat-o reconfirmata si de vorbe si de fapte!
Tot in ultimul timp, o persoana extrem de importanta, mi-a spus unul din motive. Si uite asa, in capul meu, incepe sa se faca lumina. Se spune ca, o alta distinsa "doamna", sotie de "domn" fost(-facator-)falimentor de drumuri, ar fi venit sa va ceara sa ma eliminati... Nu stiu cat e de adevarat, dar sigur este... probabil!!! Si atunci, e normal sa ma revolt! Stiti de ce? Pentru ca "doamna" respectiva e la fel de mizerabila ca distinsul ei sot, constienta fiind ca, una din persoanele distruse de ei este prin ţări mai calde, forțata sa-si duca viata departe de casa, împotriva voinței ei; pe mine m-au lasat in ruine de viata, iar o alta persoana e pe urmele noastre... Evident, distinsul soț e apa sfințita! Doar noi suntem de vina si, probabil ea, pentru ca e putin chioara! Dar am sa o ajut sa vada limpede! PROMIT!!!
In alta ordine de idei, ieri, la manifestarea din "ținutul de piatra" am schimbat cateva opinii, cu distinsul fin, al aceluias distins "domn" de care am facut vorbire anterior. Spun distins, pentru ca functia lui, de mare consilier cultural la "Inalta Poarta", ii confera un statut atat de distins, incat se poate juca cu vieti, cu cariere si chiar cu cuvinte, uite asa, pe sub "patrafir". Ce-mi spune distinsul fin: "draga, sefu' a zis sa nu mai prindă picior de prezentator in judet. Singurii acceptati sunt astia (adica cel ce era atunci pe scena si M.F.) In rest...NIMENI! Iar artisti, doar eu, M.D. si E.M." Sa nu indrazneasca sa spuna ca mint, ca-i aduc inca trei oameni la care a facut aceeasi afirmatie si inca doi care erau langa mine, cand s-a purtat discutia! Intamplator, il intreb si cat canta... Raspuns:" vreo 10 minute! Acum, ca sunt 8, sau 11, nu stiu..." E minunat sa fii finul unui "naş" si e perfect cand naşul  e investit cu putere, sa conduca lumea! Atata doar, ca a condus-o in asa fel, incat a distrus o gramada de vieti, iar asta se poate demonstra... In plus, 1500 RON pentru 10 minute, ori 3-5 cantari/zi, timp de o luna... E ceva?!? Nu????? 
Asa ca... eu nu mai astept sa sune telefoanele! Eu nu mai astept nici macar sa se trezeasca "adormitii neamului", ca au gresit, nu mai astept nimic... A! Ba da! Ma astept sa gasiti o modalitate sa ma dati afara! Dar v-as recomanda sa n-o faceti! De ce? Pentru ca imi voi da demisia in august, de buna voie. Mi se pare firesc ca, daca,  dumneavoastră nu ma vreti in preajma, nici eu sa nu va vreau de sef! Daca ma veti da acum, afara, am sa dau institutia in judecata! De aceea zic, ca e mai bine sa nu...
Mai am cateva specificatii de facut, in eventualitatea ca-i vor veni naşului de fin, ganduri de razbunare: casa e pusa in vanzare si am asigurat-o pentru dublul sumei pe care o cer! Masina, asemenea... 
In orice moment s-ar atenta la viata mea sau a familiei mele, sunt 3 plicuri pregatite sa ia drumul unor mijloace de informare, cum nici nu va trece prin cap!!! Iar plicurile contin: acte care dovedesc modalitatea unor tipuri de "caderi economice", inregistrari audio si video, fotografii, marturii inregistrate ale unor persoane, bilete de avion si de cazare, arhive de mesaje, etc. In plus, consider ca statea in puterea dumneavoastra sa limpeziti apele, la momentul potrivit, dar n-ati facut-o! Ba chiar mai mult, va amuza situatia... Iar de aici, pot sa trag si eu concluzia ca sunteti direct raspunzator si de ceea ce a fost si de tot ce poate sa urmeze!
Ceea ce vreau sa intelegeti si dumneavoastra si cei ce vor lectura cele scrise de mine, este ca "stimatul domn" n-ar fi putut face nimic din tot ce a facut, fara puterea cu care l-ati investit si in virtutea prieteniei ce va leaga si... va trage dupa el, tot lantul... 
Dar, daca s-a ajuns aici, prefer sa spun si sa arat tot ce stiu, pentru ca, m-am saturat sa fiu acuzata pe nedrept! M-am saturat sa se fereasca lumea de mine! M-am saturat sa fiu o paria, pentru ca lumea stie doar o singura varianta. De acum, va trebui sa va obisnuiti cu prezenta mea, sa raspundem fiecare pentru faptele noastre si sa ne asumam greselile.
Eu sunt un nimeni, asa cum ati spus...
Iar pentru acest nimeni, acesta e un inceput de sfarsit...
Pe acest nimeni, v-ati supărat fără motiv, continuu, preț de aproape șapte ani. Acum da! Sunt perfect de acord ca aveti motiv! Acum am sa tradez tradatori, am sa divulg secrete, am sa va dau toate dovezile si motivele ca sa va suparati! Pentru ca abia acum veti avea motiv!!!



Imi pare rau....

  

This entry was posted on marți, 22 mai 2012 at 02:52 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 comentarii

Anonim  

Am sa-ti postez aici un comentariu, as fi vrut sa-l postez in alt loc, dar, acel loc nu mai exista. Tu schimbi oamenii ca si o lenjerie intima...Candva, ai fost trista, ai plans pe un umar simplu, dar acel umar ti-a oferit liniste atunci cand te simteai mai nesigura. Observ ca ai un scop, calci peste tot, injosesti oameni care te-au ajutat candva, uiti si stergi oameni care au fost cu adevarat prietenii tai...candva. Nu te intereseaza decat urcarea ta...spre ce? Azi urci...maine poti cobora, destul de rau, in asa fel incat sa nu te mai ridici niciodata. Te-am cunoscut cu un suflet sensibil, intre timp ai devenit altceva...Cand toti erau contra ta, eu imi asumam orice, doar sa-ti arat ca sunt om. Dupa cat te-am cunoscut draga Valentina, vreau sa-ti spun parerea mea: In tot ceea ce scrii ai o frustrare mare, lumea nu poate fi la picioarele tale asa cum vrei tu. Oamenii pe care incerci sa-i acuzi...tu singura te-ai balacarit in lumea lor, daca nu ai fost respectata si apreciata, pune-ti un semn de intrebare. Asta sa-ti dau un raspun la acest comentariu pe care l-ai facut. Cat despre restul...cum te astepti sa ti se deschida portile, cand tu ai sters toti oamenii care au tinut la tine? Orice om este dornic de afirmare, dar, oare, putem uita de unde am plecat?..............Sunt multe de spus, draga mea.
Stai si analizeaza, oare in tot ce ti se intampla, nu ai nici o vina? Te consideri un om perfect? tu ai o mare problema: traiesti momentul, calci totul, apoi te astepti sa ti se puna lumea la picioare. Cand nu este asa te folosesti de RAU. Incearca sa fii o femeie deosebita prin calitati umane, nu inumane. Mult bine si fericire iti doresc!

22 mai 2012 la 20:48

Draga mea "prietena"!
Am sa incerc sa-ti explic sistematic, desi nu astept nici o secunda sa intelegi, sau sa respecti si faptul ca altcineva gandeste altfel decat tine. Stiu cine esti, dar am sa-ti respect decizia de a ramane anonim, asa cum ai hotarat tu, pentru ca, indiferent daca vei crede, sau nu, tu faci parte din persoanele pe care n-as fi vrut sa le ranesc, tocmai din motivul mentionat de tine: ai fost singura persoana pe umarul careia am "plans". Si exact in virtutea acestui fapt, as avea pretentia sa intelegi mai multe din tot ce-am scris. Ai fi vrut sa postezi intr-un loc, pe care l-am eliminat cu buna stiinta... Curios! Despre acel loc, n-a comentat nimeni. Nu s-a gasit nici un binevoitor, care sa aprecieze ce am scris atunci. In schimb acum.... Vorbeai in comentariul tau despre scopuri.... Oare ce scop as putea avea? Ti s-a parut ca am cerut vreodata functii, sau alte foloase spre care voi alergati ca disperatii? Draga mea... Oricat ti se pare de nedrept, lasa-mi si mie dreptul de a aprecia ce e drept pentru mine! Daca vei reciti cu atentie, vei vedea ca am specificat cu exactitate data la care s-a inceput "masacrul" meu. Tu, fiind singura persoana erijata in purtator de cuvant, ma intreb daca nu cumva ai vreo legatura?!? Si... da! Sunt frustrata si uneori paranoica... Vedea-te-as in locul meu!!! Si intr-o buna zi, s-ar putea sa ma suni, sa-mi dai dreptate. Iar daca acesti aproape sapte ani, ti se par putini, iti doresc din tot sufletul, sa gusti fiecare secunda din ei, ca sa intelegi perfect ce inseamna! Daca am fost un suflet sensibil, schimbarea li se datoreaza si... incep sa cred ca... vi se datoreaza. Uiti in schimb sa precizezi de ce n-am fost alaturi de voi. Uiti sa-mi spui, de ce domnul caruia i-am adresat scrisoarea, n-a binevoit niciodata sa-mi vorbeasca, de ce mi-a spus una, inainte de campanie si alta se intampla acum. Chiar ai impresia ca mai sunt un copil? Chiar crezi ca nu inteleg ce se intampla? Sau chiar nu-ti imaginezi ca, atat eu, cat si o intreaga lume artistica stim cine ia decizii in legatura cu programele artistice? Draga mea.... prosti ne crezi tu!!! Si-mi pare colosal de rau, ca ti-ai bagat nasul. Fiecare raspunde pentru faptele lui!!! Cu siguranta am si eu o mare vina! Nu ma absolv de absolut nimic si cu atat mai mult, voi spune exact de ce anume ma fac vinovata (din punctul meu de vedere). Daca tu cunosti alte vini, te-as ruga sa le faci publice! Stii? E ca in filmul ala: " Uite cine, cu cine vobeste". Dar... ca sa-ti spulber golurile din puzle, am sa-ti spun sincer, asa cum am fost, fata de tine, de fiecare data: ar fi plecat TOTUL, in mormant, cu mine, daca oamenii carora le-am pastrat secretele, ar fi fost OAMENI cu mine!!! Ei bine, acum, cel putin, nu ma mai doare sufletul, pentru ca iti stiu pozitia...

22 mai 2012 la 22:01
Anonim  

cred ca e timpul sa il oprim pe acest NIMENI. foloseste oamenii si se crede mai presus decat toata lumea.

22 mai 2012 la 23:29

Multumesc "draga mea"! Am sa o privesc ca pe o amenintare!!! Ce nu stii tu, e ca domeniul pe care este gazduit blogul meu, imi indica exact cine esti, IP-ul calculatorului, etc. Asa ca... incearca sa nu ma superi mai mult decat sunt!!!! Puteai macar sa fii fata desteapta si sa postezi din 3 intrari. Iti explic asta, cand ajungi in postura mea, ca sa vorbim de la egal, la egal, ca pe vremuri!

22 mai 2012 la 23:37
Anonim  

Fata draga stai pe funful tau!Astia sunt oameni grei,puternici si rai.N-ai inteles asta?Tu sti in ce te bagi?Crezi ca esti singura in situatia asta?De ce n-a mai vorbit nimeni pana acum?Iti zic eu.De frica!

23 mai 2012 la 11:28
Anonim  

Poate vei reusi dupa tot acest dezastru sa ramai in viata si sa renasti ca o pasare phoenix. Nu pot sa spun ca sunt de acord cu ce ai facut pana acum, dar cred cu tarie ca exista un scop pentru toate. Sa te ajute, cel, in care crezi mai cu tarie.

24 mai 2012 la 21:18
Anonim  

Am citit si nu ma mir!Cred ca m-am prins cine e finul pentru ca saptamana trecuta a fost la santamarie orlea si i-a spus primarului ca e ordin de la batranu sa faca rost de 15milioane pentru el,15 milioane pentru eugen si 25 pentru mariana.iar ordinul e ordin.a inlemnit primarul.nu stia cum sa faca rost de bani.ei sunt peste tot si au interzis toti artistii.pacat ca nu mai sunt toate partidele ca sa mergem si noi cu unul macar.verifica sa vezi ca am derptate.dar la toti primari le e frica de ei.nu indrazneste nici unul sa spuna nimic.suntem un judet de rahat.cu stima Mihai p

25 mai 2012 la 00:26
Anonim  

Mult bine si succes de la suceava,claus

25 octombrie 2012 la 23:26

Trimiteți un comentariu