Zilele orasului Hateg  

Posted by Valentina

In aceasta saptamana, incepand din 26 august, pana duminica 28 august, Hategul se-mbraca de sarbatoare. Din pacate, anul acesta, nici eu, nici Florin, nu vom participa, dar sunt sigura ca, atat Nicolae Timis, cat si cei ce se vor ocupa de eveniment, va vor oferi doua zile de neiutat, asa cum au facut in fiecare an. Din pacate, oricat am cautat pe internet, nu am gasit niciunde programul manifestarilor de anul acesta, aspect de care trebuia sa se ingrijeasca, totusi, cineva... Dar, trecand peste acest mic inconvenient, este multa muzica si culoare la Hateg, in aceasta sarbatoare, se pune tot sufletul aflat in dotare ca fiecare participant sa se bucure de cate ceva. Daca vreti o opinie personala, sarbatorile hategului, sunt cele mai reusite evenimente de peste an, la care am participat si asta pentru ca s-au evitat elemente care sa duca sarbatoarea in derizoriu, nu exista compromisuri la capitolul program, iar in ceea ce priveste programul artistic, se investesc enorm de multi bani, ca pe acea scena, din inima orasului, sa urce oameni talentati si daruiti muncii lor. Am scis, de-a lungul timpului, despre aceasta sarbatoare, puteti gasi amanunte si imagini AICI, sau AICI, iar daca nu v-am convins pana acum, bucurati-va de imaginile urmatoare:









Daca v-am convins sa participati, bucurati-va de fiecare clipa si scieti-mi cum a fost!!! 

This entry was posted on luni, 22 august 2011 at 19:12 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Deny  

imi pare rau ca nu vei prezenta anul acesta Zilele Orasului...

22 august 2011 la 22:17
deny  

era mai frumos daca prezentai tu ...:)

23 august 2011 la 16:11

Trimiteți un comentariu