In cateva cuvinte: DA!... m-am ingrasat, vreo 5 kg, DA!... ne-am distrat, iar la final a venit ploaia si ne-a facut fleasca. Dar tot a fost frumos, iar ca demonstratie, va las garantie cateva fotografii. Spun cateva, pentru ca eu am vreo 400. 
Pensiunea Retezat, a familiei Ghergan
Inaintea filmarilor, Ovidelu, Florin si subsemnata... nu stiu despre ce era vorba...
Plantam feriga... ATENTIE!!!!! Incepe filmarea!

                                             Niculita Mang, primarul comunei Rau de Mori
                                                                      Restul echipei de sustinere...
Noi = discutii...

                                                                             Ei = munca
                                                   Noi = cantec, joc si voie buna...

Povestea sufletului meu...
si... cantecul inimii mele...

                                    Ei = probleme tehnice si meteorologice...
Gata emisiuneaaaaaaaaaaaaaa!!!
Acu' poate sa ploua!
                                                                       THE END !

This entry was posted on sâmbătă, 7 august 2010 at 12:12 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Totu-i la superlativ!
http://iulianbunghez.wordpress.com/

5 mai 2011 la 13:28

Trimiteți un comentariu