De duminica...  

Posted by Valentina

Stiu! Astazi e sambata! Ei si? Eu scriu de duminca. Nu pretind ca ar avea vreo logica, dar, in definitiv, mai exista ceva logic in lumea asta? Asa ca, atata timp cat imi e bine, e... duminica! In plus, mi-am linistit sufletul si lucrez la un proiect, poate cel mai amplu de pana acum, despre care am sa va vorbesc in cateva zile. Tot ce va pot scrie acum, este ca, in acest proiect sunt implicate cam 30 de persoane pe saptamana, fiecare stie ce are de facut, sunt oameni capabili, cu daruire pentru munca lor si sper sa ne bucuram cu totii la final, de un "produs" de calitate. 
Si, pentru ca tot e duminica in capul meu, am sa va arat ceva. Urmariti acest clip:

class="content"> Joana Benedek este protagonista rolului principl feminin din clip, iar pentru cei care nu stiu inca, este romanca pur -sange. Despre
Alejandro Fernandez nu mai am ce comenta, pentru ca se vede cu ochiul liber, iar daca inchizi ochii si iti lasi inima sa-l asculte, rezultatul este la superlativ. Am insa o mare dilema, inainte de a-mi promite mie ca, intr-o buna zi, voi incerca o filmare similara: sarutul din clip este pasional si real, sau e un teatru bine jucat?


This entry was posted on sâmbătă, 17 aprilie 2010 at 22:23 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu