Reload... pentru ca asa vreau eu!  

Posted by Valentina

In primul rand, vreau sa aveti rabdarea si ingaduinta unui suflet plin de iubire de a asculta in intregime, ceea ce a mangaiat sufletul meu in ultimul timp:

Apoi, am sa fac un tur de forta, prin capsorul meu si prin ceea ce macina sufletul meu. Am sa incep prin a va spune ca m-am mai sucit o data... Stiu... e mult de lamurit, de aceea n-am sa va spun nimic... sau aproape nimic. In principiu, "izvorul meu cu apa vie" mi-a adus un strop, pe buze, atunci cand credeam mai putin intr-o salvare. Apoi m-a atins o bagheta magica, fara de care nu m-as fi putut ridica. Ce nu te omoara, te face, intr-adevar, mai puternic. Am stat si am mai cantarit o data. Am ascultat glasul inimii mele si am tras concluzii: m-am gandit atat de mult la altii, incat nici nu mi-am mai dat seama ca exist. Drept care: RELOAD! Am suferit pentru ceva ce nu avea sens, pentru ca in durerea mea, am uitat ca Dumnezeu stie perfect ce face cu noi, cu fiecare. 
"... iar gandu-ntrebarii se-ntoarce la gand
Si cantul cantarii se-ntoarce la cant..." a spus-o marele Dorel Visan, nu eu! Dar i-am salvat ideea, pentru ca mi-am luat putere din adevarul semintelor ei.
"Parca Te vad, Doamne Iisuse, cum te rogi pentru mine
Si eu in loc sa-ti multumesc, te rastignesc pe Tine...
(...)
"Mereu te caut Doamne, cand ma incearca cel mai viclean ca mine...
Atunci Iti simt puterea, atunci imi simt marirea
Si cum Tu singur imi dai desavarsirea...
Abia atunci pot intelege, ce la-ndemana-i taina
Cum ca iubirii, ii e de-ajuns IUBIREA!"

Iar ca lucrarea Lui sa fie desavarsita, sa ma scuture definitiv, am primit o veste, pe care o asteptam de-o viata. Astfel incat, va dau o veste buna: in curand va voi surprinde cu semnul pe care Mantuitorul mi l-a daruit in Saptamana Patimilor Sale, in saptamana patimilor noastre.
"Astept invierea mortilor si viata... care va sa vie!..."
Ramaneti spectatori, ca nici nu stiti ce pierdeti!
Hristos va invia din nou, pentru fiecare!

This entry was posted on luni, 29 martie 2010 at 22:34 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

Am ascultat.Superb!Astea se numesc pricesne!Ai tu un fel al tau de a ne face sa ne varam nasul in pagina asta.Sa nu uiti niciodata ca Dumnezeu este mereu acolo unde iti doresti sa fie.Pentru ca esti un om cu un suflet de aur.Si sa nu uiti ca ai spus odata ca minunile sunt pentru cei care cred in minuni.Sarbatori fericite si tie!

29 martie 2010 la 23:16

Draga mea,
Te inteleg ca femeie si-mi pare ata de rau de tot ce s-a intamplat(poate nu stiu chiar nimic doar intuesc)iar acum vorbeste omul din mine.Oamenii cand iubesc sunt in stare de sacrificii incredibile pentru a-i demonstra fiintei dragi cat de mult o iubesc.Asa am facut si eu ,daca as povesti as fi considerata drept nebuna...si eu stiu acest lucru,nu trebuie sa-mi spuna nimeni dar puterea de sacrificiu si intensitatea sentimentului nu tin cont de ratiune.Stii,ca omul iubeste vremelnic si se daruieste partial dintr-un instinct de conservare? mariile iubirii ale omenirii au mers pana la capat adica au murit impreuna.Oare gasim acel partener/partenera cu care sa pasim chiar si in rai? E doar o refectie pe care ar trebui sa o spunem ca pe o rugaciune.Poate nu ne-am nascut cand trebuia,suntem intr-o lume mercantila iar afacerea este ca un monstru, daca nu esti tot timpul in garda, te inghite.E saptamana mare,mai ai trei zile si te vei izbavi,intoarce-te ca si cum nimic nu s-ar fii intamplat,lasa timpul sa hotarasca,daca a meritat sacrficiul sau nu .
Lumina invierii sa-ti lumineze calea ,traieste intens miracolul reanvierii si duminica dimineata sa-mi spui ca ai inviat.
Din lumina mea iti daruiesc o parte ,iti va fi de folos.
Te imbratisez si astept sa-mi comunici cum ai simtit renvierea

31 martie 2010 la 17:12

Buna Valentina!!Hristos a Inviat!!
mi-am schimbat link-ul scuze ca desi citeam paginile tale uitasem de link,credeam ca daca te am in lista ma ai si tu..uf perdona me valy
http://www.visdevis.blogspot.com/

5 aprilie 2010 la 22:56

Golgota noastră

Motto:"-Poporul e norodul, nu tagma jefuitorilor !"
{Tudor Vladimirescu}

Mocirla dâmboviţeană:
Miros pestilenţial,
Oneroase mutre dure,
Din Armaghedon local !

Tenebroase conspiraţii,
Jaful-ca manifestare
De politică scălâmbă-,
Practicat la scară mare !

Monştrii-zâmbăreţi sau nu-
Curve,peşti,tâlhari şi hoţi :
{Nu mi-ar ajunge hârtia
Să îi pomenesc pe toţi...}

Juzi corupţi la 'nalta Curte,
Cu balanţe măsluite,
Implementează hoţia!
Impozite nesimţite....

-Au pus cruce grea în spate,
Sfânt-poporului acest,
Care-şi urcă 'ncet Golgota,
În decorul cel funest !

Doamne, am postit destul:
Ne-am rugat şi la icoane !
Să ne aperi de nemernici
Şi de jefuitori, Doamne !

De nu poţi să faci minunea
Ce o aşteptăm cu toţii,
'Om pune mâna pe arme
Ş-o să-ţi dăm ofrandă : morţii !

13 aprilie 2010 la 15:56

Trimiteți un comentariu