Am implinit un vis si am murit odata cu implinirea lui...  

Posted by Valentina

Nu am nici puterea de a scrie, nici de a gandi... 
Nu mai am nici pasi pentru lumea asta, dar mi-au ramas o multime de amintiri si o inima, care inca zvacneste, chiar daca o face in pieptul altcuiva...
SUFLETUL MEU SFANT, bucura-te! Aici e lumea si viata ta si... ai stralucit, asa cum imi doream! Restul e doar o boare de vant, care m-a ingenunchiat pe mine. Dar si asa, in genunchi, imi este bine... am sa ma rog sa-ti fie bine! 
DU VISUL MAI DEPARTE!!!
 

CELEBRI SAU NU LA MIHAELA TATU - FLORIN MURESAN from Ovidiu katona on Vimeo.

This entry was posted on vineri, 19 martie 2010 at 11:53 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

claudia  

minunat o voce deosebita in fiecare zi revad emisiunea "IUBESC PE ALTCINEVA"cu siguranta va deveni hit mult succes

25 martie 2010 la 09:37

Super voce Valentina! Ma bucur si pentru el si pentru tine.Te-am vazut cu ochii in lacrimi rugandu-te.Sa-i spui ca emisiunea a fost reusita si ca-l Felicitam de aici din State.Bafta sa aveti sa va bucurati de multe impliniri!

25 martie 2010 la 15:27

Trimiteți un comentariu