Te voi iubi mereu !  

Posted by Valentina


Iti scriu, suflet drag, intr-un apus al unei lacrimi. Iti scriu cu urletul durerii celei de neinteles, pentru ca acest urlet nu-l aude nimeni... poate nici eu. E atat de in mine, incat mi-e teama sa-l scot la suprafata, mi-e teama sa ti-l arat, sa-l inteleg chiar eu, sau sa iti cer sa-l intelegi tocmai tu. Iti scriu, suflet drag, cu toate aminturile, despletite in fata ochilor mei, care oricum nu mai vad nimic, poate doar acele licariri albastre si sarate,pe care le las sa-mi inunde sufletul, sa-mi curete cugetul...
Iti scriu, suflet drag si ma intreb ce simti, daca inchizand ochii revezi clipele unei iubiri unice, atat de putin egoista, atat de frumos construita si atat de nedrept ucisa... Ma mai intreb daca, intinzand mana spre tine, as mai putea atinge clipele... prima nota de plata a unui whisky, prima pereche de jeans, prima plimbare pe Dunare, mufliciul nostru, primul Craciun, prima papaya, primul tort, lamaia furata, vinul nesecat, serile sub nuc, narghileaua prieteniei, trenuletul nisipurilor de aur, laptele de la stana si multe altele... Acum mi le amintesc pe toate si toate au fost ieri, nici macar saptamana trecuta si toate au trecut, odata cu noi, cu o poveste pe care nu vreau s-o mai uit.


Ana Maria - Ochii tai
Asculta mai multe audio Muzica

Ma gandesc acum, ca este pentru a doua oara cand te pomenesc aici, in lumea mea, si-as vrea sa sti, sa crezi, sa nu uiti niciodata, ca nu regret nimic din ceea ce a fost. Regret doar ca nu ne-am sacrificat pentru ceea ce ar fi putut sa fie. Si mai regret ca nu ne-am straduit mai mult, ca n-am luptat cu noi.
Dar vreau sa-ti promit ceva ce nu mi-ai cerut, sa-ti spun ce nu credeai s-auzi: stiu ca m-ai iubit intr-atat, incat mi-ai dezlegat aripile sa pot zbura. Stiu ca, te doare durerea mea, asa cum ma ucide si pe mine orice suferinta iti umbreste sufletul. Dar vreau sa fii convins ca, omul pentru care am sacrificat viata noastra, este, trebuie sa fie, cel mai mununat de pe pamant. Ca sufletul meu e pe maini bune si ca am sa fac tot ce-mi sta in fire, sa ating, macar cu degetul mic, fericirea. Iar tu trebuie sa faci la fel, chiar daca ne vom privi aceasta fericire de la distanta.  
Ramai cu bine, suflet drag! Te voi purta in fiecare rugaciune a mea, pe care o astern la picioarele Maicii Inimii mele, vei fi in fiecare gand si-n fiecare Doamne-ajuta, din viata mea.
Iarta-ma de poti!

26 ian. 2010

This entry was posted on marți, 26 ianuarie 2010 at 00:37 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii