S-a mai dus un an...  

Posted by Valentina

IANUARIE 2009
Deasupra Devei si, parca deasupra lumii,libera, atat de libera, incat puteam sa strig, puteam sa zbor, sau... sa-mi iau zborul...

Botezul Amaliei, finuta mea scumpa, pe care o vad atat de rar, iar ea creste atat de repede...


Alte fotografii: AICI


Botez Isabela


3 februarie, Dara-Antonia implinea 6 ani, iar noi suflam de zor in trompete

Dr. Corneliu Muntean, ingerul nostru pazitor, care in fiecare an, pe 3 februarie, primeste un tort pe care scrie "MULTUMESC PENTRU DARA! si un buchet de trandafiri albi...

8 martie, printre colegii de consiliu si sefii adiacenti...

Un suflet drag mie...

Tot pe 8 martie, imbratisandu-mi soruta si mangaindu-i burtica, unde se afla Victor-Stefan

A vrut sa-mi dea amenda, dar n-a gasit niciunde semnul de parcare sau stationare interzisa... NASOL! S-a ales cu o poza...

Castelul regal de la Savarsin, undeva prin iunie...




Chef la pielea goala, sau... aproape, cereri in casatorie, baie cu sampanie...


Vara sufletului meu...

El (Florin Muresan) la sedinta foto, noi (eu si Roxana Olsanschi) figuratie neplatita, dar folositoare...

4 septembrie, Densus, amintiri...

Cineva imi furase toamna si-am alergat dupa ea...

Decembrie, Ajun de Craciun, colidatori... fiecare cu ai lui!

The End-2009

This entry was posted on miercuri, 20 ianuarie 2010 at 23:23 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii