Sunt din nou VERDEEEE!!!  

Posted by Valentina

Prietenii mei stiu cu cine au de-a face, drept care, de multe ori, mi se spune Răzgândeasca. Şi Răzgândeasca s-a mai răzgândit o dată, s-a făcut verde!!! Am revenit la culoarea mea de suflet, mai ales ca vine Crăciunul şi, ce culoare era mai potrivită? Normal! Verde! Am pus si puţin roşu de sărbătoare, l-am asezonat cu ceea ce am considerat că i se potriveşte şi m-am reitegrat în mine.
Astăzi nu vă vorbesc despre sărbătorile care urmează să dea peste noi, am s-o fac in mod sigur în zilele următoare, pentru că nu ştiu exact unde mi-am pus cuvintele, gândurile, dorinţele. Le caut zilele acestea şi vă explic cum sta treaba şi cu sărbătorile de iarnă. Pentru cei care m-au căutat printre rânduri, sau mi-au aşteptat semnele vitale, am o veste bună: sunt aceeaşi, doar putin modificată. Dar nu-mi dezmint firea. În cumplita mea nefericire, trăiesc cea mai curată fericire a vieţii mele. V-am citit mesajele, chiar dacă nu le-aţi putut posta. Am încercat o temă pentru blog, care nu a permis postarea de comentarii, dar acum s-a rezolvat problema, astfel încât, îmi puteţi scrie!
Până realizez pe unde mi-am lăsat inspiraţia, ca să vă pot oferi o poveste de Crăciun, vă îmbrăţişez cu drag!
Valentina

This entry was posted on vineri, 18 decembrie 2009 at 12:14 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii