Secretul secretelor  

Posted by Valentina

Mi-am luat concediu!

DA! Un concediu, al meu si de la mine, doar cu mine...

Mi-am facut o cerere, una categorica, mi-am argumentat-o cu toata ratiunea de care mai dispun si mi-am expediat-o fara recurs. E aprobata, asa ca, plec!

Mi-am pus in bagaj cateva lucruri esentiale: putin timp pentru copila mea, putina indulgenta pentru mine, cateva amintiri care sa ma ajute sa zambesc, una-doua idei frumoase pe care sa le port in caz de necesitate, putine ganduri, pentru ca nu le pot cara pe toate, am facut si cureatenie prin cateva sertare si am regasit franturi dintr-un trecut care nu mi s-a mai parut nici urat nici frumos, ci doar al meu, asa ca, mai trebuie sa adaug cate ceva de trebuinta si... ne auzim la intoarcere.

P.S. Esti viata mea, pana in ultima ei secunda!

This entry was posted on duminică, 25 octombrie 2009 at 18:48 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii