Scrisoare catre tine 2  

Posted by Valentina


Muza mea
Asculta mai multe audio Blog

Sufletul meu drag, dincolo de vara asta calda, cu ploi in ritm de tango, in sufletul meu e iarna, e atata viscol si ma doare un ger cumplit...
Am recitit si eu, de zeci de ori cuvintele tale, asternute in serile asteptarilor neasteptate, am atins langa tine o bucata de cer neatinsa si, ma intreb, de ce oare s-a acoperit de atatia nori?!? Si mi-e atat de frig... si mi-e atat de teama...
De mi-ai cere sa zbor catre lumile tale, in care nimeni nu graieste, ci canta, de mi-ai cere sa-mi acopar ochii cu cenusa si sare, daca mi-ai lua mainile la tine, pentru totdeauna si n-as mai putea sa ating nimic, niciodata, as fi fericita, pentru ca dintre toate cele ce mi-ai putea cere, as ramane intr-u totul cu tine, in lumea ta plina de sunete, de priviri blande si de ochi in care lacrimile se preling din prea multa iubire.
Iubeste-ma!....
Nu-mi privi ochii plini de dor, de groaza si durere! Doar iubeste-ma! Fara cuvinte, fara soare, fara lume... verdele tau imi ajunge, si parca niciodata nu a fost destul... verde. Nici timpul nu ne-a fost prieten, nici minutele nu s-au incalcit in cuvintele noastre... au fugit toate, de parca am fi fost bonavi amandoi. Bolnavi de o iubire disperata...
Sufletul meu drag, lumea e mare si totusi atat de mica... lumea e ca viata: n-ai idee unde se termina. Cred, sincer, ca mi-ar fi trebuit 400 de ani pentru tine si, poate asa, simteam macar cateva secunde care trec prin noi. Am citit de curand un text de dreagoste, care spunea asa: daca as avea voie, in viata asta, sa iubesc doar de doua ori, prima oara te-as iubi pe tine. Iar daca asta s-ar dovedi a fi o greseala, a doua oara, as iubi greseala... asa ca, lasa-ma sa gresesc de dregul tau, si nu ma trimite de langa tine! Respira aerul pe care ma incapatanez si eu sa-l respir de la tine, lasa-ma sa traiesc fiecare clipa a ta, sa locuiesc in gandul tau, sa visez... de dragul tau!!!

This entry was posted on vineri, 14 august 2009 at 20:56 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii