Paste 2009  

Posted by Valentina in , , , , ,


Imi vine sa cred ca e primul Paste linistit, pentru mine, din ultimii 4 ani. Am gatit, am copt pasca si prajituri, le-am si mancat daca aveati intrebari suplimentare, am luat lumina si nu am stins-o nici acum, am ciocnit oua cu familia, iar ca sa inchei zilele acestea in mod apoteotic, am facut si un gratar cu ai mei, iar la finalul zilei am asistat ca de altfel de trei ani la rand, la impuscatul cocosului. Este un obicei usor pagan, dar interesant si motivant. La Densus inca se pastreaza, iar pentru cei interesati, va asteptam la anul, in a doua zi de Paste. Iata si imagini!

P.S. Din habauceala specifica, am postat fotografiile de-andoaselea. Cert e ca nu mai am rabdare sa le inverdez si am convingerea ca va veti descurca si asa... scuzoaiele mele!



Impuscatul cocosului, 20 aprilie 2009, Pestenita, comuna Densus-Hunedoara.
Verificarea orataniei si constatarea reusitei evenimentului.
I-au tremurat ouale cocosului si de data asta... hm!
Ciprinel-spaima cocosilor. Atata doar ca anul asta... n-a fost negru!
Asistenta era nerabdatoare, mai ales ca anul asta, cineva a pacatuit in post si incepuse ploaia...
Dar, precis nu s-a pacatuit destul, ca ploaia a cam stat...

Ei au cocotat cocosu-n deal si l-au legat fedeles.
LA GRATAR!
Si aici e viceversa, drept urmare acum vedeti direct rezultatul si happiness-ul papilelor mele gustative, iar persoana din imagine, este "egzac" vara-mea, care m-a dezvatat de suzeta si acum zice ca am renuntat eu de dragul ei... hm!

Nu-i spuneti nimic, ca si eu i-am pus praf de ras in salata. Na! Ha! Ha!

Pe principiul: copil cu o suta de moase.

Ce frumoasa-i tineretea!.... si ce repede se duce pe apa sambetei...
ZIUA DE PASTE
Sotul meu e responsabil cu ouale in astfel de evenimente, asa ca a facut imparteala...

Pe masa sta o parte din munca mea, lumina Invierii si floricelele de primavara, iar pe langa masa, e fiecare cu mama lui...

This entry was posted on luni, 20 aprilie 2009 at 19:26 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Anonim  

Valentina sa fiti sanatosi cu totii ai o familie reusita,o saptamana luminoasa si frumoasa! Tavi! :)
p.s .Iti multumesc ca m-ai trecut in blogroll.

20 aprilie 2009 la 22:07

Ce oua frumoase!
Hristos a inviat!

22 aprilie 2009 la 23:47

Hristos a inviat! si pofta buna la gratar..

9 mai 2011 la 13:30

Trimiteți un comentariu