Nea Marine, nu ai haz!  

Posted by Valentina

Inainte de toate, sa urmarim cu atentie fragmentul urmator:


Iar acum, sa-l comentam putin!
In primul rand, Nea Marine, vreau sa-ti marturisesc ceva: chiar daca la-nceput mi-ai placut, acum nu mai ai nici un haz. Esti anost, urat chiar si pe din-nauntru si pe din-afara, ai aliura de ţaţă, pentru ca nu te-astampara dracu si-i barfesti pe toti, iar tu crezi ca ai haz, iti bagi nasul in marafeturile vecinilor si te mai crezi si perfect. Pai numai tu esti bun, mai Nea Marine? Adica cum? I-ai luat la rand: pe naşu Pantelica, pe naşa Veta, pe finu nu stiu care, pe vecinu cutare, toti sunt prosti, lenesi, ciudati si mai ales de rasu tau. Chiar nu te opresti niciodata? Uite, aici, in secventa de mai sus, ba invidiezi pe unii, ba-i crezi prosti pe altii, ti s-a pus pata pe Ghiorghita a lu' Smucitu, ti-ai bagat nasu in vrajitoriile Catiriţei lu' Pasui, ai facut-o pe amărâta in fel si chip, nici Dumitra lu' Capisterea nu e buna, le vezi tu pe toate alea si cum alunga Dumitra sobolanii si cum isi face ea treaba cu fetele nemaritate... ce naiba ai? Sti ce cred măi, Nea Marine? Pai eu cred, ca semeni mai mult cu Ghiorghită a lu' Damijană. Dar nu-ti fa griji, ca pot sa-ti dau şi eu in bobi intr-o zi, daca nu crezi in haru ălia de la Craiova.
Aşa ca, Nea Marine, tine-ti bufonaju pentru aia de mai cred in glumele tale. Sau mai şezi si pe popou' tau, ca haz n-ai, oricum. Azi-maine, nu te mai baga in seama nici nepotu' Suca, si-atunci chiar ca e de rau!
P.S. eu atat am cam avut de zis, ma tem ca n-ai sa-mi afli parerile, pentru ca esti prea departe, asa ca... votez cu Amza şi gata!

This entry was posted on sâmbătă, 25 aprilie 2009 at 09:00 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

Ma intreb daca la ,,inteligenta,, lui isi va da seama despre cine vorbesti, nu m-as mira sa creada ca de de fapt vrei sa-l denigrezi pe marele nostru Amza.Dar cu siguranta cei inteligenti isi vor da seama ca acest personaj nu s-ar putea niciodata compara cu el, asta pentru ca amza facea un bine sufletului nostru, amuzandu-ne cu intrigile lui, pe cand ce-l de-al doilea personaj nu se reuseste decat sa le intoarca in defavoarea lui.

25 aprilie 2009 la 10:30

Eh.. Vali Vali, nimeni nu-i perfect! :)))
Una peste alta mi-as dori ca macar 10% din actorii din ziua de azi sa fie la cel putin la fel de ,,anosti,, precum Amza.
Ah si sa nu uit;
si eu votez cu nea Marin!

25 aprilie 2009 la 19:32

Trimiteți un comentariu