Pentru ca tot traim in tara lui Papura Voda, sunt absolut convinsa ca nu va mai mira nimic, astfel incat, pentru cei interesati, am gasit pe site-ul guvernului lista cu functionarii publici (la nivel national), care vor fi someri incepand din 1 iunie 2009. Adica, nu a fost necesara demnitatea de a spune asta pe fata si ne-au dat timp, pana la 1 iunie, sa aflam singuri. In cazul in care doriti vreti sa vedeti daca ati fost dat afara, va avertizez ca e o lista imensa, dar merita sa o parcurgeti. Am gasit si eu multe nume cunoscute. Nu ma intrebati mai mult decat va pot spune, ci verificati singuri daca mai aveti loc de munca. Clik AICI si spor la citit!
Navigand prin imperfectiunile societatii, am mai aflat ceva stupefiant. De parca nu ne-ar fi ajuns atatea guverne, cu multitudine lor de idei puse pe bigudiuri, cel de acum, insa, bate recordul de departe. Daca vreti sa aflati cea mai groaznica masura de criza, care ne paste pe toti in urmatorii ani, si nu sunteti cardiaci, clic AICI si hotarati-va sa plecati din tara!
Am tinut sa va avertizez!
Recunosc,... mai nasol e sa "o iei" de doua ori, dar daca esti sincer, poate imi scri mai jos ce crezi!

This entry was posted on miercuri, 1 aprilie 2009 at 23:19 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

Da Valentina frumos oricum sa zicem ca da e o pacaleala dar nu se stie cu noul guvern ce ne asteapta ziua de maine oricum frumos mai zambim in timpuri de "criza".

2 aprilie 2009 la 00:12
Anonim  

super tare...nu am fost pacalita de 1 aprilie dar nu e tarziu nici azi.poop

2 aprilie 2009 la 10:13

Trimiteți un comentariu