La multi ani Ramona!  

Posted by Valentina

Cum poti fi in topul femeile existente? Simplu! Sa te nasti pe 8 martie!

Asadar: LA MULTI ANI SORUTA MEA DRAGA! Si nu te intrista ca schimbi prefixul, e un proverb care spune asa: ATI SCHIMBAT DOIUL CU TREI, DE ACUM SUNTETI FEMEI! Adevarul e ca eu am bocit toata ziua, la schimbarea prefixului, ma priveam in oglinda din ora in ora si mi-am vazut fiecare semn al timpului. Important, insa, e altceva: sa constientizezi ca orice incercare a vietii care a trecut si pe la tine, te-a facut mai puternica, ti-a dat ocazia sa te maturizezi si sa devi femeia de azi, care stie sa zambeasca atunci cand se priveste in oglinda, care poate sa faca orice si de una singura, care merita sa fie iubita pentru virtuti, nu pentru neputinte sau fragilitati nejustificate, iar cel mai important lucru, este cadoul pe care ti l-a facut Dumnezeu, acum cand te asteptai mai putin. E un semn al binecuvantarii! TE IMBRATISEZ, SORUTA MEA, CU TOATA DRAGOSTEA DATA DE TIMPUL CARE NE-A UNIT SI DE PRIETENIA CARE NE-A TINUT SUFLETELE IMPREUNATE !
P.S. Am si un cadou-facatura pentru tine, asta ca sa te bine-dispun. Priveste mai jos!

This entry was posted on duminică, 8 martie 2009 at 09:48 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu