Petru Eugen Pistol, cum suna numele sau intreg, este unul dintre putinii mei prieteni din lumea muzicii. Din pacate, niciodata nu am vorbit suficient la adrsa sa, fapt care m-am hotarat sa-l indrept anul acesta. Canta muzica populara, iar ca sa fiu mai exacta, canta folclor autentic de buna calitate, intr-o interpretare originala si remarcabila. Din pacate, ceva nu a pus in miscare mecanismul care sa-l propulseze spre publicul larg. Eu vreau sa sustin ca vina ii apartine, desi am convingerea ca nu este asa. Cert este ca Eugen canta, iar vocea sa calda mi-a alinat sufletul de nenumarate ori. Acum am sa va prezint doua melodii filmate sub sigla ArhussMedia, iar despre Eugen , promit sa revin cu amanunte.



This entry was posted on vineri, 23 ianuarie 2009 at 02:34 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

mitreamarin  

super voce ,prima data l-am vazut si auzit in direct la o emisiune tv din brasov si de atunci tot caut eugen pistol dar din pacate apare f rar,nu stiu dece nu apare pe posturile de muzica populara ......noroc ca exista un om ca sergiu vitalian vaida ,omul care ne -a mai adus aminte ca exista si eugen pistol
cu speranta ca il vom vedea mai des ,aici semnez mitrea marin brasov 40 ani

10 aprilie 2009 la 09:51
ariana  

Frumos! O mica recomandare:formati-va un stil! Le style c'est l'homme...deci:vrem sa va cunoastem

14 septembrie 2010 la 13:16

Trimiteți un comentariu