Un an, ca o vesnicie, fara Ileana Rus  

Posted by Valentina

Priviti! Ascultati cu atentie! Aceasta era Ileana... Asta e viata!




Dedic aceasta melodie, tuturor prietenelor Ilenei Rus, pentru ca, si mie mi-a dedicat-o Ileana, cu umoru-i caracteristic...:



Din capitolul "muzica tiganeasca" am selectat doua melodii, prima este un manunchi de fotografii ale Ilenei, dublate de vocea sa inegalabila, iar cea de-a doua, este ultima mea filmare cu Ileana, in iulie 2007.






Acum un an, in urma unui telefon primit pe la 5 dimineata, aveam sa traiesc regretul imens si inexplicabil in cuvinte, al pierderii unei prietene de neuitat: Ileana Rus, Leana noastra, a prietenilor adevarati, a hunedorenilor sai dragi si a romanilor de pretutindeni. Plecarea ei spre bratele lui Dumnezeu, este dovada fara echivoc a efemeritatii noastre, cat si certitudinea ca ne sta scris un destin, undeva in abstract, pe care nu-l putem infrunta. Am pierdut multi oameni dragi, in acesti 32 de ani de viata si aspectul asta al realitatii, ma sperie cel mai tare. Pretuiti fiecare clipa! Iubiti! Iertati! Visati! Traiti! Este tot ce v-ar spune si Ileana, de acolo din ceruri, este ceea ce va spun si eu. Viata e crunta, nemiloasa, grea si teribil de scurta...

Prima editie a Festivalului de Folclor al Romanilor de Pretutindeni - Ileana Rus- Geoagiu, Orastie, Hunedoara, Romania.



Festivalul de romante "Ioana Radu"
Alaturi de colegele ei...

Printre ultimele imagini...

Alaturi de Nelu Bran, caruia eu i-am zis mereu Nelu Rus, sotul Ilenei....
"Va privesc pe toti, cu drag, de departe..."


Un ultim gand, rostit prin cantec de Nicolae Furdui Iancu, la festivalul comemorativ al Ilenei:


Nicolae Furdui Iancu - Noroc sa deie Dumnezeu...
Vezi mai multe video din Muzica »

Sarbatorile-s ca maine, la mine-n casa nu-i nime' ... spune Ileana Rus, intr-o melodie rostita, precum o parere de rau, precum un mesaj de departe...


ILEANA RUS-SARBATORILE-S CA MIINE
Asculta mai multe audio Muzica »
Te voi pastra mereu in sufletul meu! Odihneste-te in pace!

This entry was posted on vineri, 5 decembrie 2008 at 18:19 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Anonim  

Nu am auzit de ea. Dumnezeu sa o odihneasca. Din cate imi dau seama din poze, era tanara... Ce a patit? Ofofofof.... moartea din pacate nu tine cont de varsta, sex sau calitatea umana...pur si simplu ... ia.

5 decembrie 2008 la 22:30
Anonim  

Pacat ca pierdem oameni de valoare , dar totusi ei ramin in inimile noastre , ramin vesnic in amintirea noastra prin ceea ce au lasat mai frumos . Cintecele lor , care ajung la inima oamenilor . Dar viata merge mai departe . Cu drag Mihaela

5 decembrie 2008 la 23:27
Anonim  

O extraordinară interpreta a cântecului popular din Ardeal, cu un repertoriu pe măsură. Nu pot spune altceva, de teamă că nu pot, prin cuvintele mele sărace, să-mi exprim admirația față de cea care a fost ILEANA RUS.
Am suferit enorm când, din întâmplare, am auzit că nu mai este printre noi. A plecat prea devreme în lumea fără dor, lăsându-și pe Pământ dorurile sale exprimte prin cântec.
Dumnezeu să o odihească în pace!

3 septembrie 2010 la 23:15

Trimiteți un comentariu