Nu reusim sa fim originali in nimic...  

Posted by Valentina

Recunosc! N-am mai scris nimic... si asta pentru ca m-am abandonat cu totul unei retrageri interioare, pe care nu vreau si nu pot s-o explic. Sunt departe de mine si mi-e teribil de teama ca nu voi reusi prea curand, sau poate deloc, sa ma regasesc.
S-au intamplat multe, am ramas extrem de restanta la evenimentele care m-au inconjurat, dar recuperez zilele acestea, promit! Nu de altceva, dat in 22 plec din tara si nu revin decat dupa revelion. Nu stiu cum va fi locul in care ma duc, daca voi avea sau nu acces la internet, de aceea am sa prestez cat mai des pe aici.
In primul rand, cred ca ati observat deja, avem televiziune on line, postata si pe blog, pe care o dedic in primul rand celor departe de casa, de rude, de prieteni, de cei dragi. Daca intrati direct pe http://www.mogulus.com/valeverdetv putem interactiona si pe forum, puteti dedica celor dragi, melodii, colinde si le puteti adresa urarile voastre de suflet. Multumesc lui Ovidelu pentru nebunia asta, sper sa am suflet si sprijin din partea voastra, sa o sustin.
In alta ordine de idei, ma dezamageste cumplit situatia politica din tara. Pana acum cateva zile, am crezut intr-o strategie basesciana, acum insa, nu mai cred in nimic altceva, decat in incompetenta, prosteala, bataie de joc.
Iar in al treilea rand, am descoperit ceva ce m-a dezamagit mai tare. Faptul ca nu mai suntem originali in nimc. Poate doar in ineptiile politice care se succed in viata noastra. Dar cam atat. De ceva timp, imi umplu serile cu o telenovea care ma destinde si ma mai face sa zambesc: Regina. De fapt, deliciul il face Carmen Tanase si Gheorghe Visu, indiferent de lucubratiile inteligente ale unor culti-filosofi, care ii arata cu degetul pentru prestatia "intr-o astfel de telenovela"!!! Ei as! Asa mi-e de scarba de destepti!!! Eu ii ador in rolurile astea de tigani, si sunt convinsa ca putini sunt cei care-ar putea juca asa ceva. Shakespeare joaca toata lumea si nu conteaza pentru nimeni daca actorii sunt buni, sau jalnici. Daca e Shakespeare, e ok!
Dezamagirea mea e alta. Trebuie sa recunosc ca, in afara de cateva piese, care zic eu ca i-au reusit, Loredana Groza nu-mi spune prea multe din punct de vedere artistic. Si asta nu pentru ca n-ar avea voce. Are! Dar nu si-a gasit o identitate artistica, nu straluceste pe un segment original. Iar cei ce urmaresc Regina, vor avea acum o alta confirmare la ceea ce spun eu acum si aici. Hai sa urmarim pentru inceput, asta:




Iar acum sa mai vedem ceva:


Este vorba de o melodie veche, nascuta cand eu aveam cativa anisori, ca de altfel si Loredana, a lui Bijelo Dugme în care aceştia interpretau superba lor melodie Djurdjevdan. Dar scapam ieftin si din asta, cu faptul ca folclorul e universal si cu asta basta!
Revin cu pozute de la o bebica mica si frumoasa, mai pe seara.

This entry was posted on joi, 18 decembrie 2008 at 15:15 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

asteptam pozele

21 decembrie 2008 la 17:06

Trimiteți un comentariu