Prosteala pe fata  

Posted by Valentina

Ieri, gasesc un plic in cutia de posta. Ma uit la destinatar, se referea la firma mea. Ma uit la expeditor si ma cuprinde surprinderea: Societatea Romana de Radiodifuziune, Postul Regional de Radio Timisoara. Ma gandesc: ce treaba au astia cu mine?... si deschid plicul. In plic, ce credeti ca era? Ia priviti mai jos!

Ce avem aici, de fapt? Dovada clara, ca in aceasta tara, toata lumea isi bate joc de toata lumea. Daca veti cauta prin Legis, sa vedeti despre ce este vorba, va luati cu mainile de cap. Adica! Prin 2003, parlamentul de atunci, a emis o lege prin care sa pompeze mai multi bani la unii care freaca menta. Atata doar, ca nu au pus legea in aplicare. I-au lasat pe alti destepti, in speta pe astia de acum, sa o faca. Si-au facut-o! Mai pe intelesul tuturor, in septembrie a.c. au dat o ordonanta de urgenta, prin care toate firmele, respectiv agentii economici, sunt obligati, repet: OBLIGATI!!! sa plateasca o taxapentru salariile celor care freaca menta. Adica, nu e suficient ca sunt obligata sa platesc, ca simplu cetatean, taxa pentru Radioteleviziunea Romana, sa mai platesc o data, pentru radio Timisoara, ca sa manance si gura lor. Hai sictir magarilor!!! (sa scriu mai mare, sa se vada!): HAI SICTIR MAGARILOR! Si voi, si voi! Pai eu nu am nici radio in casa, nu ascult Radio Timisoara de 20 de ani, si nici la televizia publica nu ma uit. De ce? Pentru ca nu am timp, mai imbuibatilor, ca alerg sa fac bani sa-mi platesc facturile de adevarat consum, si sa traiesc. Dar pentru nimic in lume, n-am sa va platesc voua salariile! Pricepeti? Sa ma dati in judecata, sa faceti ce vreti. Pentru ca, daca ma puneti la plata, am si eu dreptul sa intreb PENTRU CE? Ce audienta aveti voi, ce faceti pentru populatie, cu ce va ocupati si mai ales, CATI MAMA DRACU FRECATI MENTA acolo? Adica... mie de ce nu-mi da, frate, nimeni bani, doar asa ca exist? Nu stiu cine a platit asemenea factura, cine s-a supus unei asemenea batai de joc, dar eu nu va platesc, viermilor, nimic! Si cum, internetul e un spatiu de mii de ori mai public, decat jegul vostru de radio, considerati ca v-am somat si eu, sa-mi dovediti EXPLICIT, de ce trebuie eu sa fac o plata retroactiv, pe doi ani, fara sa ma informeze nimeni in prealabil, fara sa mi se ceara parerea, fara sa va recunosc. Daca oamenii politici, pe care noi ii votam din patru in patru ani, au emis o lege, prin care eu sunt obligata sa dau bani pe nimic, atunci ma duc in 30 noiembrie, si ii votez din nou, dar specific pe buletinul de vot, ca vreau taxa lunara si pe respiratie. Macar sa ne ducem dracu, pentru ca solicitam explicit asta.
Din punctul meu de vedere, protestez vehement impotriva acestei umilinte si-i rog pe colegii mei, blogari, jurnalisti, chiar si pe oamnii simplii, sa preia informatia si sa se faca intr-un fel sau altul, lumina!
ATENTIE!!! Exista si o petitie on line, nu stiu daca ajuta, dar va rog mult sa intrati A I C I si sa o semnati, poate se mai gandesc smecherii, cand le mai vin idei crete.

This entry was posted on miercuri, 26 noiembrie 2008 at 00:06 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

Anonim  

Hi hi .. eu am fo' mai calma :D

Ai dreptate. Este o nesimtire cat casa. Azi chiar am discutat cu niste colegi de la jobul "oficial", care si ei primisera minunea in speta. La mine este ilar prin faptul ca firma mea este din aprilie 2007, dar cucoana aia de semneaza factura are pretentia sa platesc din 2006, ianuarie. Ca doar 160 de lei se fac asa dormind.

Hai ca semnez si eu petitia asta .. poate se misca totusi ceva. Din partea mea sa inchida statiile de radio si TV ca oricum sunt de toata jena.

27 noiembrie 2008 la 00:30
Anonim  

D-na contabil sef Violeta Onofrei si domnul redactor sef Mihai Anghel sunteti penibili.De unde ati furat adresele firmelor la care trimiteti cu nerusinare facturi?D-na contabil sef prin ce bar si-a facut studiile economice?Habar nu aveti sa intocmiti macar o factura.Sa va fie rusine.Daca veniti la usa mea sa va dau bani de o paine o fac cu placere,dar nu platesc nimic unui radio pe care nu il ascult si de care nu am auzit.Si verificati cand sunt firmele infiintate ca nici macar asta nu stiti.Sa va fie rusine lipitori de doi bani.

2 decembrie 2008 la 22:59
Anonim  

D-na contabil sef Violeta Onofrei si domnul redactor sef Mihai Anghel sunteti penibili.De unde ati furat adresele firmelor la care trimiteti cu nerusinare facturi?D-na contabil sef prin ce bar si-a facut studiile economice?Habar nu aveti sa intocmiti macar o factura.Sa va fie rusine.Daca veniti la usa mea sa va dau bani de o paine o fac cu placere,dar nu platesc nimic unui radio pe care nu il ascult si de care nu am auzit.Si verificati cand sunt firmele infiintate ca nici macar asta nu stiti.Sa va fie rusine lipitori de doi bani.

2 decembrie 2008 la 23:00
Anonim  

Din bani marunti se fac averi !
Daca la banca platesti taxa de 3 euro pentru plata unui credit pe care oricum esti obligat sa il platesti de ce te mai mira ?

16 februarie 2009 la 21:45

Trimiteți un comentariu