Meritam sa fim luati de prosti  

Posted by Valentina

Am postat ieri un subiect care ar trebui sa ne socheze prin toata consisetnta sa. De la nemernicia celor care fac legea, pana la mafia din Romania si la prostimea care, prin lipsa de constiinta, de unitate si verticalitate morala, au generat situatii de acest fel. Din cei noua zeci si ceva de vizitatori care au ajuns azi pe pagina mea, doar cinci au bunavoit sa coalizeze si sa semneze acea petitie. Cam acesta este scorul : 90 de habarnisti-5 carora le pasa. Ce ziceti daca maine, primiti chiar voi o factura proforma, prin care trebuie sa platiti impozit pentru ca dormiti pe orizontala? Pe mine nu m-ar mira. Cred ca am semnat zeci de petitii, timise de toti cei care au avut ceva de semnalat. Interesant este, ca niciunul dintre cei carora eu le-am dat semnatura mea, nu au semnat petitia trimisa de mine... Asta e un alt subiect de analizat! Din ce-mi amintesc, au un rol si petitiile astea. Cand am semnat pentru taxa de prima inmatriculare, au mai umblat la rezerva de bun simt. Asa ca... mai ganditi-va!

This entry was posted on miercuri, 26 noiembrie 2008 at 15:37 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

Fiecare cetatean trebuie sa-si faca datoria sa mearga la vot sa nu stea la caldurica pe fotoliu la televizor si dupa aceea sa spuna ca nu se face nimic. Se intampla situatiile astea des pentru ca vor merge la vot cei mobilizati, influentati si cei care nu au pic de cultura acestia vor hotara pentru noi sa ne mearga bine!

26 noiembrie 2008 la 16:49

Trimiteți un comentariu