Plecati fruntile! Vin alegerile... episodul 2  

Posted by Valentina

Asa cum am promis, am sa iau "la bani marunti" fiecare colegiu, fiecare candidat in parte si am sa va spun opiniile mele, parerile mele despre candidati, deoarece pe marea lor majoritate ii cunosc bine, desi as putea spune ca pe unii ii stiu FOARTE bine.
Am vorbit in urma cu doua posturi, despre colegiul 1 pentru Senat, iar astazi va propun sa inauguram candidatii pentru Camera Deputatilor si sa incepem, normal, cu primul colegiu, unde avem urmatorii candidati:
1. Dorin Gligor (PD-L)
2. Tiberiu Balint (PNL)
3. Laurentiu Nistor (PSD)
4. Burjan Grigorie (UDMR)
Acesti patru candidati, vor intra in competitie pentru alegatorii din Municipiul Brad. Comunele: Baia de Cris, Baita, Batrana, Blajeni, Branisca, Buces, Bucuresci, Bulzestii de Sus, Burjuc, Criscior, Dobra, Gurasada, Ilia, Lapugiu de Jos, Luncoiu de Jos, Ribita, Soimus, Tomesti, Vata de Jos, Valisoara, Vetel, Vorta, Zam.
Am sa incep intr-un mod deosebit, deoarece voi exclude pentru moment doua dintre cele patru persoane mentionate, respectiv pe Dorin Gligor(deoarece nu as vrea sa comit o confuzie) si pe Burjan Grigorie. Promit, in schimb, sa revin cu amanunte pe parcursul acestei campanii. Sunt multe de spus la ambii candidati, dar din motive pe care am sa vi le relatez la momentul potrivit, prefer sa nu spun, deocamdata nimic.
LAURENTIU NISTOR (PSD) - In principiu, acest om imi e tare simpatic. Il cunosc din anul 2000, chiar daca pentru domnia sa as putea fi total necunoscuta (desi nu cred!). Spuneam ca mie imi place din mai multe motive Laurentiu Nistor. In primul rand, nu este un om de la tara, asa cum am auzit zilele trecute. Faptul ca este primarul comunei Soimus din 1990 si pana azi, castigand de fiecare data alegerile din primul tur de scrutin, faptul ca a rezistat in acelasi partid (PSD), de 18 ani, fara a-i trece cineva prin fata in tot acest timp, eu cred ca este o carte de vizita extraordinara. In plus, de-a lungul timpului, desi am avut ocazia sa-l intalnesc de cateva ori, niciodata, si repet: NICIODATA, acest om nu a fost nepoliticos, vulgar, sau sa denote fie cel mai neinsemnat gest de lipsa de bun simt. De fiecare data saluta cu respect, vorbeste cu amabilitate si fara falsa pozitie fata de interlocutorul sau, iar in privinta doamnelor, afiseaza respect, fara nici un comentariu. Nu stiu cum este in alte raporturi, dar am tinut sa vi-l prezint asa cum l-am cunoscut eu. Ceea ce ma nedumereste, este insa aspectul legat de calcarea unui legamant, un fel de gentleman agreement, intre un primar ales si depunerea candidaturii sale la o alta functie. Si veti vedea ca situatia se cam repeta anul acesta. Adica, ce vor face domnule Nistor, locuitorii comunei Soimus, care v-au acordat nu doar o stampila pe un buletin de vot, ci increderea lor? La aceasta intrebare am sa incerc sa aflu raspunsul exact de la locuitorii comunei dumneavoastra, ca sa nu spun lucruri nefondate.
TIBERIU BALINT (PNL) - este unul dintre pilonii liberalismului hunedorean, cu sanse mari in sfera politica, dar cu multe lipsuri din punct de vedere personal. Despre aceste lipsuri am sa va vorbesc pe larg intr-un alt post, cand am sa va pot da mai multe detalii. Cert este, ca din punct de vedere politic are fler, are impact, stie sa se faca placut (atunci cand vrea) si are sanse mari sa acceada pe scena politica. Din punctul meu de vedere, este candidatul pe care l-as vota, daca as locui in aceasta zona care vizeaza colegiul numarul 1, si am sa va dau si motivele pentru care il puteti vota si voi: este singurul candidat, care daca ar ajunge in parlament, cu siguranta nu ar dormi patru ani acolo, este tanar si cu siguranta are suficiente resurse de energie pentru naveta care se impune in aceasta situatie, este un om de cuvant(cel putin asa il stiu eu), deoarece daca promite cuiva ceva, cu siguranta pune in practica. Eu mi-as dori, indiferent de aroganta pe care o afiseaza vis-a-vis de mine, sa isi atinga visul, sa castige aceste alegeri si sa faca primul pas in schimbarea polului de incredere al electoratului, in sfera politica.
Din pacate nu am gasit in calculatorul meu o fotografie cu Tiberiu Balint, nici site nu are, deci as putea sa va ofer o imagine, doar in zilele urmatoare.
Din partea mea si la modul cel mai sincer cu putinta: Bafta Titi!

This entry was posted on vineri, 3 octombrie 2008 at 23:36 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

Anonim  

Valentina pozitia ta fata de primarul com soimus este corecta,acesta face aceeiasi impresie peste tot,deci lucrurile stau asa cum sunt.Este un om vertical,luptator,bine intentionat.
De un singur lucru l-as incrimina...ii place puterea parca prea mult,ca si lui balint numai ca intre ei este o diferenta de experienta prea mare-si de cultura-balint nu va reusi din cauza proastei reputatii si a lipsei de cultura(vezil aici si pe unu ...nicula,etc-toti prostii prin partide,se vor intoarce lucrurile).

4 octombrie 2008 la 07:34
Anonim  

Am citit si primul si al doilea.sa-i zicem episod,in primul sunt total deacord cu tine si asta pentru ca nu exista si alta varianta.In cel de acum, nu prea pot fi deacord cu tine decat pe alocuri.Balint asta o fi un tip cu fler,o fi, nu zic nu!Dar nu se poate compara cu Nistor.Nistor a fost ALES,ceea ce face diferenta.Omul asta a muncit o viata sa ajunga la performanta asta.Pe cand Balint!?!??? Mai stim si noi niste lucruri.In plus,vei vedea ca se va confirma ceea ce-ti spun eu acum,Balint,ca de altfel multi altii(Pricajan de exemplu) sunt oameni care ajung pe functii NUMITI, nu ALESI.Stau pein preajma sa-mi dai dreptate.

5 octombrie 2008 la 10:29
Anonim  

Valentina, tu crezi ca are vreunul caliate morala si intelectuala, ca sa pot fi si eu mandru ca ma reprezinta?

6 octombrie 2008 la 01:34
Anonim  

Valentina, gresesti destul de mult,ar trebui mai intai sa le analizezi caracterul nu numai prin atitudinea care o afiseaza fata de tine ci comportamentul lor in general. Corecta apreciere fata de domnul Nistor dar in ceea ce il priveste pe Balint te inseli amarnic. Pe el l-a descoperit Molotu si l-a impins in fata, prietenii, printre care si tu!, stiu de ce. Asta este insa prea putin pentru a face ceva pentru oamenii din judet mai ales ca pin acum tot ce a facut, a facut pentru el si pentru tata Molotu.Si spun asta pentru ca tocmai a vindut ceva ce nu-i apartinea si a cumparat tot el. De ! .. bani de campanie... Dintr-un electrician amarit caruia nu i-au placut rigorile scolii a ajuns in opinia ta stilpul liberalismului din judet, cum naiba poti sa sustii o asemenea ineptie ! Cum se va supune el rigorilor vietii de parlamentar cind dupa citeva pahare in locuri publice se bat porcii la gura lui si poti afla si ce s-a gindit sa manince vecina lui alaltaieri ! Chiar ca destabilizezi liberalii, insa din fericire, in rindurile din spate sint unii mai intelepti din garda veche a lui Munteanu de care el a cam uitat si pe care nu-i afecteaza afirmatiile tale s-au ispravile de teapa celor ca Balint. E un zurbagiu politic si va fi si el o mare dezamagire cum deja este cel mai mare Direcor al tuturor timpurilor Devei, deputatul Ioan Cristea. Putin mai multa grija in aprecieri... stii tu foarte bine la ce ma refer !

30 octombrie 2008 la 10:20

Trimiteți un comentariu