De ziua mea  

Posted by Valentina

De ziua mea, am si eu un cadou pentru cineva. De fapt este pentru barbatul caruia i-am oferit totul, fara a-i da nimic... Un paradox pe care nici eu nu-l inteleg. Voua nu va spun despre ce barbat este vorba, dar el stie cu siguranta. De fapt, as vrea sa-i dedic doua melodii, una mai veche, a noastra si una descoperita astazi, care ne-a placut mult... mult!
Melodia noastra:


ANA MARIA --OCHII TAI
Vezi mai multe video Diverse »
... si cea de azi:

LARA FABIAN - CARUSO
Vezi mai multe video din Muzica »
Mai mult nu voi sa spui...

This entry was posted on duminică, 12 octombrie 2008 at 00:06 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 comentarii

Anonim  

La multi ani!!!Si numai bine de aici din Irlanda.
Dan C.(hunedorean)

12 octombrie 2008 la 01:22

@ dan c.
Multumesc mult!
Numai bine romanilor de pretutindeni!

12 octombrie 2008 la 01:24
Anonim  

Cu intarziere, "La multi ani!" si din partea mea!

12 octombrie 2008 la 09:07
Anonim  

De ce nu dezvalui numele acelui domn? Nu ca nu am sti, doar asa de dragul dialogului. Hai ca te ajut eu si spun primele trei litere: P R I.

12 octombrie 2008 la 14:24

@ anonim
Asa m-am saturat de tine..... si nu poci, zau, sa-ti spui, doar am mentionat, nu? Dar e bine ca te duce mintea. Ai cumva stupi?

12 octombrie 2008 la 23:07

Trimiteți un comentariu