Simt altfel  

Posted by Valentina

Probabil, multi dintre voi, ati citit deja povestea scrisa la intoarcerea din Egipt. Pentru cei in tema, mai am ceva de adaugat.
Inainte de plecarea mea din Hurgada, am cumparat un CD, dintr-un magazin de gen, cu gandul sa port cu mine ceva din locul acela. Si am ales, la recomandari multiple, pe Nancy Ajram. Am ascultat albumul de zeci de ori, mi-am pus o melodie, care mi-a placut infinit mai mult ca celelalte, ca si sonerie pe telefonul mobil, dar nu am fost niciodata (pana astazi), curioasa sa cunosc versurile. Ciudatenia vine din faptul ca, acum, dupa mai bine de un an, de la cumpararea albumului, aflu ca Nancy Ajram nu canta bine in realitate, ca este doar un produs al unui calculator care o iubeste, pentru ca, trebuie sa recunosc, E FRUMOSA ! De fapt, si eu am hotarat sa cumpar albumul, mai mult pentru coperta... Oricare ar fi adevarul, mie imi place, mai ales melodia pe care o am pe telefon, fara sa banuiesc despre ce este vorba in... propozitie. Adica: doua lumi, doi oameni diferiti, doua vieti paralele,care printr-o greseala de calcul matematic, sau Divin, se intalnesc la un moment dat, s-si tulbure existenta. Melodia e frumoasa si merita ascultata, chiar daca nu ati intelege versurile. Dar le veti si intelege... Pentru ca, printr-o alta intamplare, am dar de titrarea lor in engleza.
Nu stiu daca are sau nu voce, dar cu siguranta este singura femeie frumoasa din Egipt, pentru ca, spre deosebire de Emirate, unde majoritatea femeilor sunt de o frumusete aparte, iar barbatii sunt extrem de urati, in Egipt, situatia este exact pe dos.
Asadar, asa suna telefonul meu:

This entry was posted on vineri, 19 septembrie 2008 at 01:57 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

Dacă-ţi faci vreodată timp, hai pe la mine şi oi căuta CD-urile cu muzică arăbească adevărată. S-ar putea să-ţi placă. :D

19 septembrie 2008 la 04:15
Anonim  

un film realizat cu mult bun simt. o poveste impresionanta. oare dragostea invinge intotdeauna?

19 septembrie 2008 la 09:53

Trimiteți un comentariu