Plecat, vazut, fotografiat, revenit la baza  

Posted by Valentina

Ca sa nu ma dezmint, am preferat si anul acesta marea, soarele, caldura excesiv de mare si calamarii prajiti. Contrar celor stabilite initial, in ultimul moment am urmat un traseu mai putin stiut (adica deloc), respectiv: Serbia, Macedonia, Grecia si m-am stabilit la Polichrono-Halkidiki. Initial, agentia Mareea mi-a vandut un bilet la 3 stele, si am ajuns, dupa cum se vede, la acelasi hotel, dar era de doar 2 stele. Ghinion! Si invatatura de minte, de altfel, pe viitor.

Cam asa ar fi trebuit sa se prezinte camerele, dupa oferta celor de la Mareea:http://www.mareea.ro/mareea-info-n-Hotel_Akrogiali_-pId-562.html?MOsid=6b483529344a15d2c0559c1fccb0ad42













Baia corespunde realitatii. Mica, inghesuita, cu dus simplu, care face inundatie in toata baia.

Din pacate, eu nu am facut nici o fotografie camerei, dar ceea ce vedeti aici, se apropie de realitate. Lipseste mocheta, iar ceea ce vedeti la capul patului, sunt simple bucati de faianta.

Una peste alta, statiunea, respectiv satul in care am ajuns, a fost destul de linistit, dar preturile m-au ravasit la propriu. 15-20 de euro un prosop de plaja, 30 de euro un tricou, 4 euro un frape, iar macarea... Calamarii, pentru care am ajuns in Grecia, depaseau 15 euro, iar gogoasa micutei Dara-Antonia, pe care o veti vedea in fotografii, era 2 euro. In concluzie, m-am auto-primit in Asociatia Fraierul-Roman, ca membru cu drepturi depline si nu sfatuiesc pe nimeni sa imi urmeze exemplu. In urma cu doi ani am fost la Leptokaria, o statiune vecina cu Paralia Katerini, dar in ciuda faimei proaste a zonei, va spun cu sinceritate ca e mult mai recomandata decat Halkidiki. Iar daca va incapatanati sa ajungeti acolo, optati pentru Hanioti. Imi veti multumi la intoarcere.

Mancare buna, proaspata, fara comentarii...




Pentru dulciurari (asa le zic eu!)

Am facut un baietoi. Unde este Dara?





In Hanioti
Apa ireprosabil de limpede si plaja curata


Gogasa de 2 euro...

Printre valuri si soare
Domnisoara Dara-Antonia
Incercand sa surprind ceva frumos
Gabriela, singura care m-a impresionat in mod pozitiv, in Grecia
Seara, pe racoare (37*)
BULGARIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
Cand sejurul a luat sfarsit, am hotarat sa facem o oprire si in Bulgaria. Anul trecut am mai facut o excursie de 2 zile la Nisipurile de Aur si ne-am simtit foarte bine. Poate nu sunt in asentimentul tuturor, dar mi-a placut insutit mai mult Bulgaria. Exceptand, evident, partea cu drumurile de mare kk, politisti de mana a treia care nu stiu altceva decat lectia micii-ciupeli, sau benzinariile pe post de capcana. Odata a junsi in oricare din statiunile de la malul Marii Negre, Bulgaria e un colt de Rai si de turism facut profi. De fapt, veti vedea diferenta.

Rasarit de soare, la Nisipurile de Aur - Bulgaria
Zona rezidentiala
Hotel Aphrodite: http://www.bulgariancoast.com/hotels/detail.asp?hid=138&rid=7&d4=Hotel+Aphrodite+Afrodite%2C+Afrodita+Golden+sands+Zlatni+Piasatci+Goldstrand+Bulgaria in caz ca va intereseaza...


Camera de hotel
Baia... spatioasa, curata, cu dus si vana, adica tot confortul...

Pe plaja


Papa bun... si ieftin (by the way)


Distractii de tot soiul


Poate vreti un pui la rotisor, sau un purcelus de lapte... tot ieftin!!!
Langa corabia-restaurant, o expozitie de papagali tropicali... foarte frumosi.
Ceea ce m-a impesionat cu adevarat...
La scara mai mica, dar la fel de frumos...
Va place?
La piscina hotelului
Un restaurant arabesc
Mai pe lumina
Hotel Admiral, unul dintre cele mai frumoase, la care am stat anul trecut.
Nu este din tinichia, e chiar viu si contra unei sume, 3 leva, puteai sa ai si o amintire.
Mitting dupa meci.
ROMANIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! In ultima instanta, am poposit in Mangalia, de fapt am locuit la 2 Mai, in casa de pe plaja a unei prietene, care ne primeste cu drag de fiecare data. Am vizitat, pentru a avea termen de comparatie si Saturn, Olimp si Neptun. Pe litoralul romanesc, doar preturile erau ceva mai mici, in rest, nici un cuvant de lauda. Mizerie, tiganisme de tot felul, plaja mizerabila, chinezaraie si hamzii prajite. Priviti si comparati:



Concluzia este relativ simpla, daca pe viitor imi voi alege o locatie la care pot avea acces cu masina, nu-mi mai cumpar bilet si nu mai vreau sa aud de agentii de turism. Ba mai mult, cred ca in viitor imi voi deschide o agentie de turism, pentru ca am calatorit suficient pentru varsta pe care o am si m-am "ars" cam de fiecare data. Nu inteleg de ce ne place noua, romanilor, sa fim tepari. Era foarte simplu sa mi se prezinte fotografii reale si nu baliverne. Dar, pe viitor, merg pe cont propriu si stau unde-mi place. Ca sa fiu sincera, stiu unde voi merge anul viitor. Tot in Bulgaria, dar nu bulgaria bulgarilor, ci in cea a noastra, pentru ca am de gand sa vizitez golful focilor de la Balcik.
Mai am de adaugat pretul pe camera/zi la greci:110euro, in timp ce la bulgari a fost doar 73 euro/camera/noapte si culmea, ni se si schimbau zilnic asternuturile...
Mai sa fie!

This entry was posted on marți, 2 septembrie 2008 at 10:37 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

Anonim  

Bine-ai venit acasă! ;)

2 septembrie 2008 la 17:29

Multzam! Nu mai plec!

2 septembrie 2008 la 17:30
Anonim  

Buna,
Anul acesta am facut pentru prima data ceea ce ai tu de gand sa faci de acum incolo....o vacanta pe cont propriu cu masina. Suntem un grup mai mare, ne-am ales locatia (Croatia) si ne-am cautat cazare pe net. Rezultatul a fost un site al unei agentii din Slovacia care se ocupa doar de litoralul croat. Am dat peste o doamna angajata a agentiei care ne-a raspuns foarte prompt la mailuri si foarte in amanunt. Am trimis doar un avans mic prin Western Union, urmand ca sa platim la sosire. Vreau sa spun ca am fost placut surprinsi de cazare, pot sa zic ca arata chiar mult mai bine decat ceea ce ni s-a promis....Daca la inceput eram cu inima indoita, acum sigur sunt convinsa ca nu e nici o problema sa mergi pe cont propriu...
Daca vrei sa afli din experientele mele te invit pe blogul meu.... http://vacante-de-vis.blogspot.com
O zi frumoasa!!!

3 septembrie 2008 la 19:41
Anonim  

Frumoasa experienta. Incearca si pe cont propriu, ai avantajul ca nu esti legata de nimeni si nimic. Merita.

7 septembrie 2008 la 21:23

Trimiteți un comentariu