Ca sa vezi!?!  

Posted by Valentina

Astazi ies la "una mica" (adica o discutie mica) cu Sebi si Denisa, asa, de relaxare, sa mai impartasim impresii din calatoriile facute peste vara, adicatelea ca tinerii. Din una-n alta, zice Denisa:
- Iti amintesti brelocul tau din campanie? (normal ca mi-l aminteam, ca a tot plans dupa el...ele)
-Da, zic eu.
-E la Arad.
Bun asa!... gandesc eu si o las sa continue. Pana l-a urma, m-a lamurit ca brelocul meu e pe maini bune, adica la un alt blogar, ca se simte ok, ba mai mult e si vedeta. Adevarul e ca mi-as fi dorit sa fie vedeta in Hunedoara si in timpul campaniei electorale. Da, zic eu ca nu e rau! Ajung acasa si cotrobai sa vad care-i istoria. Daca vreti sa va lamuriti si voi, intrati aici: http://doipedoi.com/2008/09/04/of-doamne/#comment-7460, interesant e ca nu a facut nimeni prezentarile, deci nu stiu mai multe decat v-am spus deja, dar ii multumesc autorului, iar cum Aradul e orasul meu de suflet, pentru ca acolo mi-am petrecut anii facultatii, pot multumi de doua ori.
P.S. De citit si comentariile!!!

This entry was posted on joi, 4 septembrie 2008 at 16:56 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

Valentina, multumesc :)
Vedeta e mult zis, eu sunt un biet muritor :P

4 septembrie 2008 la 17:58

Trimiteți un comentariu