Sfaturi  

Posted by Valentina

Am optat pentru varianta comentariilor cu aprobare, deoarece nu mai sunt dispusa sa aflu de la altii cat sunt de destepta, unde trebuie sa stau, sau incotro ar fi cazul sa ma duc. Este singurul loc unde nu pot si nu vreau sa-si bage nasul indivizi care, in virtutea preabunei imagini pe care o au in proprii ochi, uita ca suntem cu totii oameni, deci plini de defecte, deci supusi greseli. Sie eu sunt plina de defecte, dar in afara lor, am numai calitati.
Mai sunt suparata pe faptul ca mi se sugereaza sa nu mai fac reclama blogurilor pe care le citesc... Da' ce treaba aveti voi, eminente irosite degeaba? Care este problema din cauza careia nu dormiti bine noaptea? Uite, ca sa va opariti de tot, va mai spun vreo doua bloguri pe care le citesc: a lui Cristi Şuţu, adica http://sutu.ro şi al unei persoane pe care n-o cunosc, dar nu cred ca e blonda, scrie foarte bine şi în ciuda voastră o şi felicit pentru asta, adica puteţi intra aici: http://siblondelegandesc.ro/, pentru exemplificare. Şi DA!... îl citesc pe Năstase, pentru că mi-a plăcut în totdeauna, aşa cum îmi place Meleşcanu şi mulţi alţii, iar daca aveţi ceva de comentat, e treaba voastră!
Aşa că evaporaţi-vă de pe pagina mea, că dau cu Kiltox!

This entry was posted on sâmbătă, 2 august 2008 at 16:19 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Ce figura esti! :)) multumesc frumos pentru cuvintele de lauda, nu stiu in ce masura le merit. Voi intra si eu pe celalalt blog recomandat de tine.

p.s. Un sfat al meu, e blogul tau si faci ce vrei, iar cui nu-i convine sa foloseasca X-ul ala alb din patratelul rosu din dreapta-sus. Lor le e destinat. Cui nu-i place sa nu se uite! (si scuze pentru adresarea fara pronumele de politete, nici nu stiu cum se cade sa ma exprima :D )

2 august 2008 la 18:25
Anonim  

si mie-mi place blonda:)

2 august 2008 la 23:18

Indubitabil....

3 august 2008 la 11:08

Trimiteți un comentariu