De ceva timp nu mai pot sa scriu. Desi as vrea... Nu stiu daca imi lipseste inspiratia pentru ca ii citesc pe altii, sau pentru ca as vrea sa spun ceva ce nu pot sa expim, dar constat cu rusine ca mi-am pierdut inspiratia. Si ce frumos era... Cred ca vreau alegeri anticipate...
De ceva timp, constat ca nu gasesc ce as vrea sa citesc. Denisa si-a schimbat stilul, reviste nu mai cumpar de mult, ziarele nu le citesc din convingeri pe care nu ma chinui sa vi le impartasesc, iar la filme nu mai reusesc sa ma uit. Asa ca, viata mea a intrat intr-un colaps pe care nu mi-l explic. De cateva zile il citesc pe Terteci care m-a intristat de cateva ori, dar scrie ce as vrea si eu sa scriu, ma delectez cu influentele politice din blogul lui Nastase, am primit si fotografii de la Banita, pe care am sa vi le ofer imediat, dar nici ele nu mi-au umplut sufletul cu ceva bun, desi recunosc ca am mi-a facut placere sa-l cunosc pe Lupu lu' Cornelia. Asadar, viata mea e monotana si nu-mi gasesc inspiratia. Ma tot intreb daca nu a sosit momentul sa citesc o carte buna, lucru care nu l-am facut de aproape un an... Sau, poate ar trebui sa fac altceva...





De ceva timp, nu mai vreau sa inteleg pe nimeni si nu vreau ca cineva sa ma inteleaga. Constat cu uimire ca nu-mi mai place viata la oras, ca ma simt ca intr-un cotet infect din care as vrea sa fug. Presupun ca de vina este caldura care incinge betoanele din jurul nostru, de vina sunt chimicalele cu care ne indopam, pentru ca nu stim sa mancam natural. Nu stim, sau nu avem de unde alege... Ma rog! Rezultatul e acelasi. Ma sufoca aglomeratia, mi-e ciuda ca nu am posibilitatea sa merg la o piesa de teatru (BUNA!!!), sau la un concert de calitate, refuz sa ma plimb cu fetita mea prin oras, pentru ca nu am siguranta ca ne intoarcem nevatamate acasa. Iar asta e vina oamenilor de ordine, care stau la citro' in loc sa-i ia de cap pe zmeii de pe scutere, sau pe liniutzari, si sa le dea pana le crapa pielea. Ma exprim astfel,pentru ca nu mai cred in amenzi si nici in vorbe civilizate. Cu astefel de "ciuperci" nu se lucreaza civilizat, pentru ca nu cunosc termenul. Acum cateva zile, un astefel de zmeu a lovit mortal o batrana pe aleea pietonala de langa blocul meu. El si-a ratat tineretea, dar de vina sunt in egala masura parintii lui si politistii care nu stiu ce treaba au, dar de ordinea publica nu-i pasa nimanui.


Ma simt in tara lui Papura Voda, tara in care mi-e teama sa imi spun punctul de vedere, tara in care nu ebine sa te pui rau cu sistemul, tara in care mori cu zile si e doar vina ta, ca te-ai nascut!


De ceva timp, ma intreb daca voua va este bine, daca voi simtiti ce simt si eu, daca nu cumva ar trebui sa citesc o carte, sa vad un film, sau sa ma mut la tara...


Oricum, daca dati pe undeva de inspiratia mea, nu uitati de recompensa! O vreau innapoi!


Valentina

This entry was posted on sâmbătă, 2 august 2008 at 00:06 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Vad cu bucurie ca nu v-ati pierdut inspiratia! Zilele astea am cam ramas in urma cu cititul, asa patesc sfarsiturile de saptamana, dar acum caut sa recuperez! Adevarul e ca si mie imi vine sa abandonez lupta si sa fug, dar ma duc la gradina si ma fac ca-s la tara! Si ma intorc la calculator, la televizor, la ale mele... :)

4 august 2008 la 09:52

Trimiteți un comentariu