Pentru prima oara, il laud pe Ovidiu Hada  

Posted by Valentina

Am si eu of-urile mele, care uneori, trec precum Orient-Expresurile pe traseul suflet - minte, dar in general, am pretentia ca sunt un cetatean corect, ceea ce ma face sa vad si partea plina a paharului, atunci cend e cazul. Asa se face ca am primit informarea privind sedinta CLH de maine, iar continutul ei mi-a smuls exclamatia: ei da! De cand asteptam sa dau si eu o bila alba! Am sa va redau mai jos continutul acestei informari, iar voi veti intelege de ce sunt incantata. Daca nu, va explic eu imediat:

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
MUNICIPIUL HUNEDOARA
PRIMAR
Certificat nr. 060 – C/15.01.2007

DISPOZIŢIA Nr. 2434/2008
privind convocarea Consiliului Local al municipiului Hunedoara,
în şedinţă extraordinară pentru data de MIERCURI, 13.08.2008, ora 1400

Primarul municipiului Hunedoara ;
În temeiul art.39, alin.(2) şi art.68, alin.(1) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

D I S P U N E :

Art.1 - Convoacă Consiliul Local al municipiului Hunedoara în şedinţă extraordinară pentru data de MIERCURI 13.08.2008, ora 1400, în sala de şedinţe a Consiliului Local, cu următorul proiect de:

ORDINE DE ZI :

1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al municipiului Hunedoara pe anul 2008.
Iniţiator: primar Hada Ovidiu Marius

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea alocării sumei de 1.300 lei, din bugetul local al municipiului Hunedoara, în vederea sprijinirii domnişoarei Vasiu Cristina - Florentina pentru a participa la Festivalul Naţional de muzică uşoară „ MAMAIA 2008”, care va avea loc în perioada 18-28 august 2008.
Iniţiator: primar Hada Ovidiu Marius

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea alocării sumei de 5.400 lei, din bugetul local al municipiului Hunedoara, pentru organizarea spectacolului de teatru organizat de Colegiul Tehnic „Matei Corvin” Hunedoara în parteneriat cu Organizaţia „Jeunes Theatre Laboratoire Europeen”, eveniment care va avea loc în municipiul Hunedoara, în perioada 17-20 august 2008.
Iniţiator: primar Hada Ovidiu Marius

4. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 1.500 lei, din bugetul local, pentru premierea sportivului Poczo Iulius Florin, care a obţinut locul I la Turneul internaţional de box „Centura de Aur” şi titlul de campion naţional la seniori - Campionatul Naţional de Seniori.
Iniţiator: primar Hada Ovidiu Marius

5. Proiect de hotărâre privind neperceperea taxei de păşunat pe anul 2008.
Iniţiator: primar Hada Ovidiu Marius

Art.2 – Dispoziţia se comunică Prefectului judeţului Hunedoara, Primarului municipiului Hunedoara, Secretarului municipiului Hunedoara, Serviciului administraţie publică locală, Compartimentului Informaţii pentru cetăţeni şi relaţii publice în vederea comunicării ordinei de zi locuitorilor municipiului Hunedoara prin mass-media şi alte mijloace de publicitate.



Hunedoara, la 08.08.2008

P R I M A R,
Hada Ovidiu Marius



VIZAT SECRETAR,
Aurel Raţă-Bugnariu
(foto Cristina Vasiu)
... acesta este comunicatul primit de la domnul Diaconu, iar ceea ce m-a surprins in mod pozitiv, este aplecarea si spre aspectele mai putin interesate si mai mult lumesti, ale unui primar pe care eu, inca, nu-l pot aprecia. Dar am puterea, atunci cand e cazul, sa spun: BRAVO DOMNULE HADA!. ... asa, ca in cazul de fata. Cristina Vasiu este una dintre cele mai talentate tinere, pe care le are Romania in acest moment. O voce naturala, bine ancorata intr-un repertoriu care i se potriveste, iar neglijarea acestui aspect ar fi insemnat sa neglijam ceea ce Dumnezeu a lasat ca valoare naturala pe pamant. Nu oricine poate canta. Nu-i asa, domnule primar? Cristina poate si o face extraordinar de bine!!! Poate ca ar fi trebuit sa plusati mai mult, dar e laudabila si aceasta fapta, pe care nu vreau sa o trec cu vederea, ca de altfel si celelalte puncte de pe ordinea de zi. Din partea mea, felicitari!

P.S.1 Gunoaiele si cainii sunt tot la mare moda!!!


P.S. 2 Daca va castiga un premiu, eu zic sa mergeti sa o sustineti... asa cred eu...




This entry was posted on marți, 12 august 2008 at 14:38 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu