Cat de bine dorm edilii?  

Posted by Valentina

Comunitaru isi plimba fizicul prin aceleasi locuri, gunoiul zace la fel de neclintit, si-mi aduc aminte de vorbele profesorului meu de matematica din generala (Cismas P), care spunea cateva maxime si aforisme personale, la fiecare ora... una din ele suna cam asa: "Dormi (Gigele, Dorele, Ovidele, etc.), dormi in pace, tara primaras inginer te face!
OARE CAT DE BINE DORM EDILII? ... e retorica, dar imi puteti da cateva indicii.

This entry was posted on vineri, 8 august 2008 at 01:47 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Dorm bine! De ce n-ar dormi? Leafa merge, scaunul e tot acolo in fiecare dimineata.... reputatia e intacta: cine si-ar permite sa se ia de ei? Asa ca, de ce ar avea insomnii? Se spune ca oamenii cu constiinta incarcata nu dorm bine, dar acesti "ingineri" nu au aceasta notiune! De vazut si asta http://www.radupg.com/videos/dracul-m-a-facut-nu-i-vina-mea/ este foarte sugestiva! :) Somn usor, dragi edili! Treaba merge si fara voi! :)

8 august 2008 la 09:01
Anonim  

Eu zic ca... dorm la fel de bine precum ati fi dormit, cred, si dumneavostra, daca va iesea pasenta... Corectati-ma daca gresesc...

19 august 2008 la 11:55

Trimiteți un comentariu