Ce inseamna bogatia?  

Posted by Valentina

Am dat o raita prin blogosfera, daca tot am pus mana pe o tzara internet, si am dat peste una din genialele postari ale lui visurat, care mi-a atras atentia... deh, femeie sunt si eu!!! Am vizionat o data, de doua ori, de 10 ori. Prima data am cascat gura de jur imprejur, ca si cand n-as fi avut urechi. A doua oara, m-a prins fiorul invidiei. E... dar de la a patra vizionare... lucrurile au stat altfel. Mi-am amintit subit de Erbasu. Si m-am mai uitat odata la domeniul Casuneanu. Am depasit si fiorul de invidie si dorinta de a sta macar o zi intr-o astfel de casa. Daca stau sa ma gandesc, imi place maxim casa mea si n-as da-o pe asa ceva. De ce? Pentru ca la final plecam cu totii in acelasi "costum" elegant si simplu, confectionat din brad sau alta esenta. N-om avea nici piscine, nici caderi de ape, nici bai luxoase... nimic! Ceea ce am vizionat eu de atatea ori, e doar un miraj al banilor. Nimic mai mult. Dar, pentru a vedea care este efectul de conservare a politicii in Romania, pentru a intelege de ce suntem chemati la vot, mituiti persuasiv si prostiti la mare arta, priviti si voi, consternati la domeniul Casuneanu. Opulenta arabeasca prost inteleasa, combinata cu opulenta prostiei romanesti si cateva influente europene prost aplicate in practica. Nu sunt vulpea din fabula, dar ma tem ca putini inteleg ca aici nu se afla semnatura unui arhitect, ci a clientelismului politic.

This entry was posted on sâmbătă, 5 iulie 2008 at 22:22 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

ne "roade invidia", doamna! daca ne permitem sa nu dam doi bani pe "domeniile lor feudale" suntem categorisiti: ii roade invidia!
dar, pana la urma, ce folos ca unii nu dau doi bani.... vedeti ce se intampla cand majoritatea dă...
eu, una, sunt foarte dezamagita si ma astept la ce e mai rau! este o zicere ca tre' sa te supui majoritatii! si daca eu nu vreau sa fac asta? a se citi printre randuri....

7 iulie 2008 la 09:54

Trimiteți un comentariu