Anca si Mihai  

Posted by Valentina

Este sezonul nuntilor, fara nici un comentariu. Este si sezonul fetelor frumoase si al florilor daruite cu mult drag. Ieri, 12 iulie, s-a casatorit si colega mea Anca, fosta Casavela, sau Caşcavela, cum imi placea mie sa-i spun. Anca este un om ambitios, plin de surprize si in acelasi timp, o fata frumoasa. L-a ales pe "dl. Presedinte" cum imi place sa-i zic lui Mihai. Diferenta e ca lui pot sa-i spun asa in continuare, ei... nu! Asta e! A scapat! Nu stiu daca se supara ca fac publice cateva fotografii personale, sper sa nu o faca, dar pentru faptul ca le consider evenimentul, cel mai reusit din cate am vazut pana acum, merita efortul de a va oferi si voua cateva imagini.
Felicitari insurateilor! Sa primiti si binecuvantarea Divina in tot ce veti face!
Valentina











Iar la final le fac si un cadou muzical (care-mi place mie), special pentru ei doi.

This entry was posted on duminică, 13 iulie 2008 at 23:56 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu