S-a-nchis urna  

Posted by Valentina

S-a terminat votarea, s-au deschis urnele si s-au numarat voturile. Unii-mi spun: "vezi, ti-am zis eu, fara partid e jale! tu ai avut o campanie bine gandita, dar nu ai baza de la care sa pleci."... "vezi, mai bine mergeai cu un partid. Sansele erau mult mai mari!"... "nu poti sa dobori "dinozaurii"...nu singura in orice caz, dar te admir pt. curajul, perseverenta si ambitia constructiva de care ai dat dovada!"... etc. cam acestea sunt mesajele venite pe contactul de pe site. Pe de alta parte stiu ca sunt multi care se bucura. Nu ma deranjeaza nici asta. Ceea ce stiu cu siguranta este ca am facut tot ce a depins de mine, ca sa demonstrez lumii ca se poate si de una singura.
In alta ordine de idei, sunt mandra si de acest rezultat, aproape 500 de voturi, desi eu cred cu convingere ca au fost mult mai multe, iar acest lucru mi-a fost demonstrat in cateva ore. Ma voi convinge 100% cand voi face o ultima verificare, asta inseamna ca mai trebuie sa astept o zi-doua si am sa va spun. Nu are nici un rost sa contest aceste alegeri, pentru ca as chinui alte persoane, nu pe cele raspunzatoare. Imi pare rau de efortul meu si de al celor care au crezut intr-o schimbare. Din pacate, s-a dovedit pentru a nu stiu cata oara ca suntem un popor de milogi si de "gandiri simple", sa ma scuze procentul acela mic de oameni care nu se integreaza in descriere. Milogi, pentru ca o ducem rau si ne plangem, dar ne place si procedam in consecinta, adica mereu la fel. Si suntem limitati, pentru ca nu mergem la vot, nu ne pasa, ne place in ignoranta si fara responsabilitati, lasand toti senilii sa ne hotarasca soarta. Iar la final, rezultatul e simplu: s-a mai imbogatit unul!
Referitor la actul electoral pe care tocmai l-am trait, trebuie sa va marturisesc ca a fost cu adevarat o surpriza pentru mine. Nu in ceea ce ma priveste (pozitia pe care m-am clasat este exact cea anticipata), ci felul in care s-a votat este de pus sub semnul intrebarii. Imi este greu sa fac calcule, de aceea le fac pe cele mai simple. Daca din peste 60 de mii de oameni cu drept de vot din Hunedoara, 9 mii au ales sa fie condusi de un individ mediocru, inconjurat de fel de fel de mascarici din lumea interlopa, atunci ne meritam cu desavarsire si ultima picatura de soarta. Incapand de ieri nu-i mai plang pe romani, pentru ca nu mai au scuze, nu mai au justificare. Singurul lucru bun, unicul pe care il vad eu, este ca acesti 9 mii de oameni, l-au votat de fapt pe Mircia Muntean. Este singurul om politic caruia vreau sa cred ca i se atribuie acest castig. In rest, felicitari lui Mihai Leu, pentru prestanta si pentru rezultat, pentru ca, daca nu ar fi trebuit sa ma votez pe mine, i-as fi dat lui votul meu. Sunt convinsa ca Leu a adus la urne un segment de populatie amortit, care nu a votat prea des, dar a facut-o de data asta. Performanta asta as fi vrut sa o am si eu, dar nu am reusit. Poate ca acest lucru imi reprosez in situatia de fata. As fi vrut sa pot aduce tinerii la urne, nu in virtutea pomenilor electorale, ci din pura convingere. Am inteles insa, ca nu se prea potriveste convingerea cu romanul, drept care am sa si renunt la a mai crede in asa ceva. Mihai Leu a fost cu certitudine locomotiva care a tras dupa sine un partid in cadere libera, iar PC-ul a inteles cu siguranta asta. Sper sa si aprecieze... Mai sper ca au ajuns la vorbele mele si alte persoane implicate in campanie, care m-au judecat cu siguranta cand am postat pe blog parerile mele despre candidati. Se pare ca am avut perfecta dreptate. In cazul domnului Maris, votul a confirmat spusele mele, iar pe domnul Raducea nu l-au votat nici pesedistii inraiti. Concluzia: tot mai buna era solutia cu doamna Tolas si sunt ferm convinsa ca se va pune in practica peste patru ani. Daca am dreptate, faceti cinste!!! Imi pare rau si de situatia in care se afla Nicolae Schiau. De fapt, cred ca dansul este cel mai afectat dintre toti, deoarece rezultatul confirma altceva. Eu nu-mi doresc sa-l critic, nici sa-l acuz de anumite lucruri, ci vreau sa spun ceea ce gandesc. Poate citind randurile mele, gaseste solutia care-i lipseste, sau depisteaza ceea ce nu se potriveste in peisaj. In primul rand, eu refuz sa cred ca nu a fost un primar bun. Refuz sa vad doar partea goala a paharului, pentru ca nu ma intereseaza sa denigrez un om net superior mie. Pot insa, sa fac unele remarci din domeniul pe care sunt convinsa ca il stapanesc mult mai bine ca altii: PR. Adica imagine. Ceea ce se vinde de o suta de ani incoace, in intreaga lume, este imaginea. Un om politic nu este obligat sa se priceapa la asa ceva. Este suficient sa aleaga modalitatea si omul potrivit. In ceea ce-l priveste pe domnul Schiau, nu a pirdut pentru ca sunt altii mai buni, ci pentru ca nu a putut demonstra ca el e cel mai bun. Iar aici putem pune un semnal de alarma. Cred cu convingere ca nu si-au coordonat actiunile electorale ca si echipa, ca nu s-au putut intelege asupra felului in care sa i se desfasoare campania, nu a fost sfatuit sa se apropie de oameni (cel mai deficitar aspect!), iar imaginea sa de om politic, candidat si implicit de primar, nu a fost nici construita, nici evaluata, nici retusata, nici exploatata si in nici un caz, promovata cum era de asteptat. Cine l-a sfatuit, nu este in stare, cred, nici sa-si gaseasca propriul look. Dar nu este singurul om politic caruia i se intampla un astfel de fenomen, deoarece majoritatea oamenilor politici se bazeaza pe lingai care habar n-au sa construiasca, ci isi ivata "clientii" sa atace, sa denigreze, etc. Acelasi fenomen se intampla, cred, si la Cotroceni, dar Basescu e greu de modelat si din cauza personalitati sale. O echipa de PR buna are cu siguranta Tariceanu, dar sunt convinsa ca o are doar de vreo doi ani. Iar asta se reflecta in toate aparitiile sale si in mod special in cresterea popularitatii, pe care nu a avut-o la inceputul mandatului. Repet: nu stiu sigur daca am dreptate, dar banuiesc ca am...
Ca sa revin la subiect, stati linistiti, nu ati scapat de mine! De astazi sunt din nou in campanie. Nu stiu ce voi face, in mod concret, dar nu ma las. Pentru ca de ieri am un alt slogan:
AI CASTIGAT - CONTINUA!
AI PIERDUT - CONTINUA!
Punct! Si de la capat!
Valentina Melcea

This entry was posted on marți, 3 iunie 2008 at 00:52 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

Anonim  

bv valentina trebe sa fim invingatori chiar daca pierdem alegerile ,mafia exista in orice partid ar trebui demostrat asta dar navem dovezi

3 iunie 2008 la 08:28
Anonim  

Felicitari pentru ce ati reusit sa faceti.Mie unul nu imi vine sa cred cine a ajuns in turul 2.La consilieri nu ati obtinut voturile necesare?Este regretabil ca s-a ajuns aici.Adica,sincer in turul doi,nu prea ai cu cine sa votezi.Poate antipatia pentru Hada,sa ma determine sa merg la vot,in rest nu prea am motive.Se pare ca oamenii nu vor o schimbare,se pare ca nu au inteles absolut nimic din aceasta campanie.Sincer si eu ma bucur pentru Mihai Leu,a reusit sa obtina un rezultat bun.Inca odata nu se dau sanse celor mai tineri,care pot schimba mentalitaea si implicit lucrurile,nu numai in Hunedoara,dar peste tot in tara.Au fost tineri inteligenti,cu pregatire,dornici sa schimbe ceva,dar lumea nu i-a luat in seama.Si de ce?Pentru ca au demnitatea sa nu joace murdar?Pentru ca au niste principii?Asta e,am mai spus,sunteti o invingatoare,indiferent de ceea ce spun rezultatele.Pentru ca rezultatele nu reflecta mai nimic,decat proasta inspiratie a unora,si influenta altora.Dumneavoastra nu ati incercat nici sa cumparati pe nimeni,nici sa jucati dincolo de limita regulamentului,ati ramas constanta in declaratii.Iar asta este de apreciat.Asadar turul 2,nu prea ne da mari sperante ca se va schimba ceva

3 iunie 2008 la 17:17
Anonim  

Felicitari valentina!orice ar spune lumea tu ai invins!fii sigura ca ai avut suficiente voturi ca sa devi consilier.se pare ca unii nu te-au vrut acolo.era normal,cum sa-si bage "una ca tine" nasul in ciorbele lor stricate. ramai asa cum te stim cu totii si peste patru ani vei incinge cu adevarat.Ai dreptate,au votat fosilele care habar n-au ce vor sa faca, dar ne conduc destinele de 18 ani.vinovati suntem noi pentru tot dezastrul din tara.ii votam ca sa se imbogateasca si dupa aceea noi plecam din tara.asa ne trebuie.voi vota cu schiau, poate mai e o sansa.nu avem nevoie de oameni mai prosti ca noi acolo sus si fac apel la tot tineretul din hunedoara sa iasa la vot si macar acum sa fim uniti!schiau a grsit mult dar nu a fost un primar rau. sa iesim cu totii la vot si sa il trimitem inapoi in america pe pocait!
Oana

3 iunie 2008 la 18:11
Anonim  

Eu si acuma ma mir cum de s-a ajuns aici.Sincer inainte de alegeri acest scenariu cu Hada si Schiau in turul 2 era cel mai rau posibil.Si intamplator sau nu,el s-a realizat.Sincer nu prea as merge la vot,pentru ca oricum am alege pentru Hunedoara tot rau va fi.Dar trebuie sa alegem intre a fi rau si dezastru.Acuma intuiti si voi care e rau si care dezastru.Avem de ales intre un om care nu a facut nimic pentru Hunedoara si unul care nu va face nimic.Pai oare ce sa aleg?M-am gandit chiar sa nu merg la vot,dar antipatia pentru Hada ma determina sa merg si sa ii dau votul meu lui Schiau.Nu ca ar conta asa mult,dar pentru constiinta mea conteaza.Votez ca sa nu distrug Hunedoara,pentru ca inca locuiesc in acest oras.Eu am sustinut-o pe Valentina Melcea,deoarece a avut cea mai corecta campanie,din orice punct de vedere.A stiut cand e de vorbit sa vorbeasca,cand este atacata sa se apere,a stiut sa vorbeasca si sa se apropie de oameni,si mie mi-a lasat o impresie foarte buna.O felicit din tot sufletul pentru cum s-a comportat in aceasta campanie.A dat dovada de bun simt,a demonstrat ca este o femeie inteligenta si competenta.Si tot nu inteleg de ce oamenilor tineri nu le dam nici o sansa.Haideti sa schimbam odata generatiile.Vorbim din ce in ce mai mult de noua generatie si de votul nostru de incredere pe care trebuie sa il acordam,dar in continuare jucam pe 2 fronturi.Pai ce sanse le dam noi,cand nu ii lasam sa ne arate de ce sunt in stare?Oricum Valentina Melcea e o invingatoare,a castigat mult mai mult si decat Hada si decat Schiau,in primul rand si-a pastrat demnitatea si numele.Si nimeni nu o va putea acuza de ceva in aceasta campanie.Pentru ca a fost constanta,a vorbit din suflet pentru noi,pentru hunedoreni,si a vorbit pentru ca ii pasa.Nu stiu cum un om care a fost plecat din tara,poate stii problemele noastre.A fost el aici cand ne-a fost mai greu?A fost el aici cand parintii nostrii au fost dati afara din combinat?A fost el aici cand oamenii nu aveau locuri de munca?Va spun eu,NU,nu a fost.A fost bine mersi in America,si a trait bine,acuma a venit sa ne creeze noua impresia ca ii pasa de Hunedoara.Pai nu ii pasa,nu are cum,daca nu a fost langa acest oras cand a fost mai greu.Doamna Valentina a venit in aceasta campanie din postura de cetatean al acestui oras,o femeie care stie prin ce a trecut Hunedoara si care stie ce solutii ne trebuie.Pentru ca nu poti schimba un lucru,daca nu ai trecut prin el,daca nu ai fost acolo in mijlocul evenimentelor.Pentru mine a fost primul vot cu adevarat important,si ma bucur ca am putut sa il acord doamnei Valentina.Nu am schimbat nimic,dar ma simt impacat,impacat ca eu si inca 600 de oameni am reusit sa le dam o mica palma acestor candidati sustinuti de partide.Se pare ca nu a fost de ajuns.Si nu vreau un primar cu 5 la matematica,chiar nu vreau asta.Votati fiecare cu cine credeti,dar judecati bine,si nu va plangeti ca o sa va mearga rau,la fel cum facem tot timpul.Ganditi-va ca pe cine veti pune stampila va va conduce timp de 4 ani,si cu totii vrem sa fie mai bine.Acuma dintre cei doi,sincer merg pe Schiau,pentru ca din 2 rele,el e raul mai bun,sa zicem asa.Inca odata felicitari doamnei Valentina Melcea pentru aceasta campanie.Si ati castigat ceva,ati convins aproape 600 de oameni sa va voteze,inseamna ca nu ati fost singura si nu veti fi,si inseamna ca acesti oameni,inclusiv eu au inteles ceea ce ati vrut sa transmiteti,si nu numai ca au inteles dar v-au si acordat votul lor.Mult succes in continuare!
Robi_Hd

3 iunie 2008 la 21:58

Trimiteți un comentariu