Vineri, 16 mai, va astept pe platoul Casei de Cultura  

Posted by Valentina


Vineri ies la rampa!

Adica, imi voi valorifica unica ocazie de a va vorbi, astfel incat, va astept cu mic cu mare, la ora 17, pe platoul Casei de Cultura. Avem si voie buna, asigurata de: Formatia Chizid, Adnana, Hunedorenii si Ica Pop, Lidia Benea Matei, Valentin Crainic, Ana Almasana Ciontea, Maria Tudor, iar la final, CARMEN SEBAN! Va astept cu mult drag!

This entry was posted on miercuri, 14 mai 2008 at 11:17 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Servus! Am gasit din intamplare pe blogul tau vechi un post despre Coloana Infinitului, in care vorbesti de Maxim Ciula. Poti sa imi dai cateva detalii te rog? Numele acestui Maxim Ciula nu este mentionat nicaieri printre constructorii coloanei si in 1996 am vazut coloana in santier; fusese demontata. Pe ultimul modul nu era nicio semnatura. Sau poate nu am observat-o eu nestiind de ea. Ce ti-a povestit acest om?

17 mai 2008 la 20:06

Trimiteți un comentariu