Răspunsuri la "provocări", pardon, la întrebări  

Posted by Valentina

În primul rând, am lăsat necomentat un mesaj care nu a fost postat la mine pe blog, ci la Denisa, din partea lui "Cosmin", pe care nu ar trebui să-l iau în seamă, dar o fac deoarece omul a fost politicos şi şi-a spus opinia în mod civilizat.
Înainte de toate, dragă Cosmin, aş vrea să precizez că nu contează cât e de adânc decolteul meu (nici nu cred că este un decolteu exagerat!), nu am de ce să iau lecţii de la cineva, iar ceea ce era suficient, sau necesar şi suficient să "vezi" tu, era mesajul şi curajul meu de a spune de una singură anumite lucruri. Dacă privirea ta s-a pierdut în decolteu, presupun că nu ai atenţia distributivă şi îţi recomand să încerci următorul lucru: uite-te la film de 4 ori. În primele 2 vizionări analizezi cu atenţie decolteul. În următoarele două, închizi ochii şi percepi mesajul. N-are cum să dea greş! Lăsând gluma la o parte, vreau să te asigur că nu am făcut acel clip aşa în mod intenţionat. Eu aşa sunt şi nu am vrut să păcălesc pe nimeni. Aş fi putut poza într-o persoană sobră şi pudică, de dragul opiniilor favorabile, iar eu sunt un om dezinvolt, elibarat de inhibiţii, pot vedea dincolo de aceste aspecte care supără somnolemţele, cu un dezvoltat simţ al umorului, iar seriozitatea mea e în interiorul meu. Cei ce mă cunosc cu adevărat ştiu că se pot baza pe mine atunci când strigă după ajutor, ştiu că sunt un om extrem de serios când situaţia o impune, iar cuvântul dat, la mine este literă de Evanghelie. Tot ceea ce spun poate fi verificat în trecutul meu, în puţinii ani de experinţă, dar într-o socializare de peste 30 de ani, în care nu am nimic de ascuns, nu-mi este teama de nimeni şi de nimic, pentru că n-am făcut nimic ce mi-ar putea pune pe obraz, pete de ruşine. Mergând mai departe, la întrebarea referitoare la ajutorul pe care-l pot da unor clase şi categorii sociale, răspunsul meu este DA! POT! Cum? Suficient de simplu, dacă ne gândim că există o sumedenie de legi pe care primarii nu le folosesc în scopul de a ajuta. Ele există, se pot aplica, oamenii pot fi ajutaţi, dar mai rămâne un proces de voinţă, pe care nu vreau să-l comentez. Nu-ţi dau mai multe precizări, nu pentru că n-aş putea, ci pentru că de fiecare dată cănd am iesit cu ceva spre societate, contracandidaţii mei au ajuns la televiziuni şi şi-au însuşit spusele mele. Dacă ai avut tangenţe cu administraţia publică, şti sigur la ce mă refer. Dar ai dreptate în faptul că economia romanească este bolnavă şi că nu o pun eu pe picioare. Dar pot încerca să picur un strop de grijă faţă de societate, în marea de nepăsare a celor care ne conduc destinele. Iar acest lucru va conta pentru puţini şi va fi în atenţia multora... În altă ordine de idei, dezacordul la care te referi este un concept care-ţi aparţine. Eu mă refeream la faptul că în toate prioectele partidelor, vei găsi următoarele sintagme: construim, asfaltăm, aducem investitori şi încă o porcărie la modă, izolăm locuinţele. Acum am să-ţi explic. Într-o lume în care ne mor bolnavii în spitale, în care ne mor copiii de foame, în care ne dorm apropiaţii prin rulote sau barăci, în care ne intoxicăm cu E-urile din alimentaţia zilnică, pentru a pieri mai repede, în care protejăm câinii vagabonzi de teama nebunilor care nu-i iau acasă să-i crească, în care copiii noştri nu merg la şcoală pentru că n-au bani, într-o lume în care facem adăposturi la animale dar nu suntem în stare să adăpostim o mamă singură cu 4 copii, în care doar 10% din populaţia României este capabilă să-şi plătească un credit normal pentru Europa, în care ne pleacă oamenii de la sat, incapabili să-şi ocrotească avuţia de o viaţă, pentru că mafia pieţelor le-a luat pâine de la gură, în această lume, politicienii ne promit şi spun cu litere mari PROMIT, străzi care costă cam de 3 ori mai mult decat în Europa, construcţii care-i ajută să-şi mai ridice şi ei un nivel la vilă, investitori care ne umilesc cu salarii de mizerie, pentru că, dacă ar avea mână de lucru ieftină la ei în ţară, n-ar veni aici. Iar noi îi primim ca pe regi şi îi slujim ca nişte sclavi. NU DOMNULE, NU SUNT DE ACORD! Iar porcăria cu izolarea de locuinţe, întrece orice imaginaţie. Pentru că nu o vor face pe banii statului, ci EXCLUSIV pe banii noştri. Iar promisiunea lor devine fapt concret. Şi poţi face un calcul, cât te-ar costa pe tine să faci acest lucru în dreptul apartamentului propriu, iar apoi să vezi cât trebuie să restitui asociaţiei de locatari-proprietari. Abia atunci vei constata că am avut dreptate când spuneam: pentru ce? Da! Avem nevoie de drumuri practicabile, bine gândite şi fiabile. Asta dupa ce rezolvăm problema canalizării, a sistemului de aducţiune şi purificare al apei potabile, după ce am rezolvat orice altă problemă care ne-ar determina să mai spargem o data asfaltul. Din păcate, niciunul nu spune aşa ceva. Avem nevoie de grădiniţe şi şcoli în care copii noştri să fie în siguranţă şi bine pregătiţi, avem nevoie de spitale dotate cu aparatură de ultimă generaţie şi de personal care să ştie să o folosească, nu să o strice, avem nevoie de medici competenţi, iar aceasta este prioritatea mea numărul 1. Avem nevoie de protejarea micilor industriaşi şi a sistemului agricol, pentru că atunci când ţăranul român a fost bogat şi ţara a fost bogată!!! Avem nevoie de un sistem administrativ capabil şi conştient, care să ajute cetăţeanul, nu să-l ameţească de cap! Şi măcar să-i zâmbească cu respect... Avem nevoie de punerea în drepturi a poliţiei şi a poliţiei comunitare, care trebuie să-şi exercite atribuţiile în folosul şi în sprijinul cetăţeanului. Legând mâinile acestor forţe de ordine, au pus la zid respectul omului de către om. Poliţia, armata, indiferent cum s-ar chema, trebuie să fie capabilă să apere cetăţeanul şi să atragă respectul acestuia. Iar eu aş face acest lucru posibil. Aş reconstru faţada oraşului. Acesta este unul din subiectele furate de domnul Răducea, care a afirmat la Antena1 Deva că: Hunedoara este un bazar. Domnule Răducea, dacă aţi fi pus ghilimele de rigoare, aţi fi spus cum am spus eu: Hunedoara are aspect de bazar!!! Atenţie, aşadar la nuanţe şi la faptul ca sunteţi consilier de când vă ştiu, dar nu aţi reuşit să faceţi nimic pentru acest bazar, domnule Răducea. Mai sunt o mulţime de alte probleme, pe care nu le puteam spune în acele 10 minute de clip, cum de altfel, nu le pot aborda în totalitate nici în patru ani de mandat. Pentru că ceea ce au călcat ei în picioare timp de 18 ani, nu voi putea remedia eu, într-un mandat. Pe tineri îi pot ajuta sprijinindu-le ideile, iniţiativele, ajutând copii care nu-ţi pot continua studiile, oferind burse pentru studenţii cu adevărat valoroţi, în ţară şi mai ales în străinătate. Spun mai ales, pentru că pe vremea lui Ceauşescu, învăţământul românesc era la vârf pe plan mondial, iar astăzi... Cu aceste lucruri pot eu ajuta tineretul. Şi în loc să sprijin un "investitor" din afară, mai bine te sprijin pe tine să-ti deschizi o afacere şi să o pui pe picioare. Şi cu siguranţă, şi tu şi altul ca tine, va angaja pe cineva, va crea concurenţa loială, etc.
Spui că pe blogul meu l-am desfiinţat pe Ovidiu Hada şi că mai bine mă "dădeam" la Schiau. Poate că ai dreptate, dar lasă-ma te rog, să am şi eu opinia mea. Crede-ma pe cuvânt de onoare că există o bază extrem de reală a celor spuse de mine, iar domnul Hada ştie acest lucru. Nu voi accepta, dragă Cosmin, pentru nimic în lume, ca unul ca dl. Hada să conducă Hunedoara. Iar în ceea ce priveşte discriminarea, poţi să o numeşti cum doreşti! Eu le-am respectat acestor oameni obţiunea religioasă. Din păcate ei nu o respectă pe a noastră. Atâta timp cât imi bat la uşă şi îmi spun că Dumnezeul meu nu e bun şi că biblia pe care o am eu acasă nu cea adevărată, atunci iartă-mă, dar nici eu nu-i mai pot considera ca făcând parte din "lumea" mea. Dacă pronosticul dat de tine se va adeveri, cu siguranţă îl voi susţine pe Mihai Leu. În ceea ce-l priveşte pe domnul Hada, discuţia este mai lungă şi o voi aborda mâine. Sper că ai primit răspunsuri la o parte din nelămuririle formulate în mesajul tău, mai sper că ai înţeles care sunt priorităţile acestei societăţi blonave de disperare, formulate din punctul meu de vedere, că nu fotbalul, boxul sau raliurile sunt soluţia ieşirii noastre din criza penibilă în care ne aflăm, că nu pot să dau girul meu de încredere unui om care minte de crede şi el, că nu discriminez pe nimeni spunând adevăruri rostite doar pe la colţuri, şi că eu cred în Maica Domnului, în sacrificiul şi durerea ei de a-şi vedea fiul ucis de noi, că sunt creştin ca marea majoritate a planetei, în timp ce alţii, aceşti oameni pe care-i aperi, care o hulesc pe Maica lui Hristos, printr-o emancipare forţată şi neînţeleasă de ei, fac politică în numele Domnului.
Cu mult respect faţă de opiniile tale,
Valentina Melcea

This entry was posted on luni, 26 mai 2008 at 00:49 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

meriti votul meu...din pacate nu's hunedorean. decolteul e simpatic

26 mai 2008 la 18:32

Tot respectul pentru cum v-ati prezentat in aceasta campanie.In tot ceea ce ati spus,ati punctat exact schimbarile de care Hunedoara are nevoie.Sunt proiecte realizabile,si de care sunt sigur ca va veti ocupa.Si eu sunt microbist,dar nu cred ca o echipa precum Corvinul merita investitii asa mari,sunt alte ramuri in care putem investi.In primul rand Corvinul va deveni o echipa din momentul in care domnul Uscatu,"patronul" acestei echipe va pleca.Cat despre domnul Hada,va dau dreptate,si eu as alege Mihai Leu,daca ar fi sa aleg intre el si domnul Hada.Oricum increderea mea o aveti,si sunt sigur,ca sunt mai multi care va sustin.Pentru prima data as dori sa nu mai fim influentati de liderii partidelor de la Bucursti,oamenii din umbra,care au influenta si putere,si oamenii care ii controleaza dupa bunul lor plac pe acesti candidtii,care sustin ideile unui partid,ci nu propriile idei.Eu cred ca ceea ce ati incercat sa transmiteti prin tot ceea ce ati facut,s-a inteles.Acuma daca unii au vazut altceva,e strict problema lor.Oricum,puteti sa va considerati o invingatoare,ati reusit sa fiti la inaltime.Cred ca veti avea multe de invatat pe viitor din aceasta experienta.Ati tras un semnal de alarma,si asta e cel mai important.Pe viitor oamenii se vor gandi mai bine atunci cand vor vedea sigla unui partid,asa cred eu.Mult succes la alegeri,si sper sa deveniti viitorul primar al Hunedoarei,iar daca nu,sigur veti fi consilier local.Puteti si din aceasta postura sa ajutati oamenii,la fel cum ati facut-o si ca simplu om.

26 mai 2008 la 20:02

Trimiteți un comentariu