Pntru cine a lipsit...  

Posted by Valentina

In data de 16 mai am avut ocazia sa strang aproape 3000 de oameni, daca nu cumva chiar mai multi, in fata Casei de Cultura, pentru care au cantat cateva nume cunoscute. Eu am avut emotii de mi-au paralizat genunchii, drept urmare nu am spus tot ce mi-as fi dorit, dar lumea spune ca a fost bine, astfel incat nu mai comentez. Multumesc Mihai si Vali pentru poze, iar daca printre voi mai sunt persoane care au fotografiat evenimentul, va rog mult sa imi trimiteti si mie pe :valeverdetv@yahoo.com. Va las sa vedeti si voi cateva fotografii si astept comentarii.



















































This entry was posted on joi, 22 mai 2008 at 19:40 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu