Ieri, pe strada  

Posted by Valentina

Ieri, 13 mai, am iesit pentru prima oara in oras! De data aceasta, am iesit ca si candidat la primaria Hunedoarei. Am ajuns in fata Casei de Cultura, am vorbit cu oamenii, apoi am plecat la pas, pe ceea ce hunedorenii numesc "faleza tineretului", pana in parcul Gambrinus. Aici am invatat sa jos sah cu pensionarii, dar cel mai important moment, a fost cel in care "am luat bataie" (nu va speriati, nu la propriu!), adica mi-a dat sah-mat, un nene, care n-a inteles ca eu sunt novice. Ce conteaza? Pana la urma am inteles ca lumea ma cunoaste, ca stie ce vreau si ca ma voteaza... sper! Desi, am auzit ca asa le spun si celorlalti candidati.
Ce s-a mai intamplat? Ei bine, cand ma indreptam catre centrul orasului, echipa PSD era la treaba si impartea materiale electorale. Eu in masin, cu geamul deschis, ei pe trotuar! Vine o blonda spre mine si ma indeamna sa votez cu Ionel Raducea. Eu o intreb daca vrea si ea sa voteze cu mine si nu primesc nici un raspuns. In schimb, imi arunca in masina un odorizant si un fluturas. Adica, ea nu ma voteaza pe mine, dar mi-l baga pe gat pe Raducea...
Ajung la Casa de Cultura si dau peste domnul Constantin Zgambau, candidat independent pentru Consiliul local. Dansul picta... vorbea cu copii, mai adauga o culoare, mai facea o gluma cu trecatorii. M-am oprit si eu si, ce sa vad? Pe imensa sa panza, erau asezate din pensula, 11 personaje. Eu am simtul umorului, asa ca am inteles mesajul, dar m-am gandit sa-l reclam totusi, pentru un amanunt pe care nu l-a introdus in pictura sa si anume semnul distinctiv, pentru unicul candidat feminin. Adica EU! Am facut eforturi maxime, pentru a-mi gasi personajul si, la final, am concluzionat: eu sunt camila! Respectiv femininul metamorfozei: o camila, doua camile! Norocul lui ca a fost de acord cu mine, ca sa nu-l mai reclam. Intre timp, apare echipa PDL-ului, cu Nicolae Schiau cu tot. Scot si eu aparatul foto si incep sa fac fotografii. Foarte tareeee! Primarul Schiau s-a identificat si el cu personajul, ba chiar mai mult, a adaugat putina culoare leului, ca sa-i poarte amprenta. Astazi ma duc din nou, ca sa-mi colorez si eu camila. Vreti si foto? Imediat! Pentru ca spre finalul zilei, am facut u drum la Deva. DAAAAAAAAA! Deva este linistita, cu palmierii ei cu tot, cerul e senin acolo, iar ei n-au Zgambau, deci n-au tablou, n-au animale, n-au nimic! Dar pe drum,... pe drum, dau iar de echipa PSD, care propovaduia la luna mesajul lor electoral. Dar, cel putin erau incolonati si in echipa.
Acum, iata si fotografiile:


















This entry was posted on miercuri, 14 mai 2008 at 10:19 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu